ZofiaBarbara ZofiaBarbara
278
BLOG

Prokurator Generalny RP - skarga 2119, 2120

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Prokurator Generalny RP -skarga 2119

IV Wydział Wizytacji Sądu Apelacyjnego w Lodzi-dot:  pisma

Wiceprazesa SA w Warszawie Wiz-41oo-5o7|13 z  21.1o.2o13 - skarga 2120

Zofia Laska                                                   

/adres/

  

Łódz 13.11.2013

 

                           Odpowiadając na pismo PR.IV.Pc|PG 455|13 z 04.11.2013    Zastępcy Prokuratora  Departamentu Postępowania Sądowego Anity Rzążewskiej | pierwszy człon nazwiska  nieczytelny - uprzejmie informuję, że  Rozporządzenie  Ministra  Sprawiedliwości

z 24.o3.2o1o & 4oo nie dotyczy mojej sprawy przedstawianej wielokrotnie Prokuratorowi Generalnemu RP a zwłaszcza skarg  :

2105 - w której skierowałam do PG  zapytanie -” na jakim etapie jest proces kasacji wszystkich  Wyroków Sądu Apelacyjnego w Łodzi  dot: mojej sprawy    

21o6 - domagam się kasacji wszystkich Wyroków SA w Łodzi orzeczonych w mojej sprawie                                           

A więc Szanowna Pani Prokurator - Wyroków  SA a nie  jak Pani  twierdzi  Wyroku  II C 317|o9 SR dla Łodzi Widzewa uznanego   przez III Wydział Odwoławczy Sądu Okręgowego w Łodzi  za  zgodny z obowiązującym prawem - Postanowienie  III Cz 1843|11 z  19.1o.2011

i III Cz 1843|11 z23.11.2o11 pozbawiające mnie  prawa do apelacji - haniebnego  Wyroku II C 317|o9

 

Moja  cała sprawa dot: 2 samowoli  dokonanych  przez W i St Kłosińskich,- naruszających moje prawa własności  - naruszenia  mojej  nietykalności cielesnej oraz dóbr osobistych  przez W i St Kłosińskich jak również skazanie mnię na grzywne 1o.16o.- na podstawie fałszywych zeznań W i St Kłosaińskich na rzecz W i St Kłosińskich - jest skandalem kompromitującym Władze III RP :

- Prezesa Trybunału Konstytucyjnego RP który ignoruje moje  skargi przesłane w ramach Art. 79 Konstytucji RP

- Ministra Sprawiedliwośći RP który nie posiada kompetencji aby zdyscyplinować sędziów  niezawisłych inaczej - łamiących  prawo i Konstytucję RP na rzecz przestępców

- Prokuratora Generalnego RP który oddala kasację Wyroków SA  czym  uniemożliwia doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem 2 samowoli  budowlanych a więc działa na  szkodę moją oraz interesu publicznego od 2003 r do chwili  obecnej - Art. 231 Kk

- Rzecznika Praw  Obywatelskich-instytucji zbędnej pod porządkowanej Władzom III RP

 

Wymienione Władze III RP łamią Europejską Konwencję Praw Człowieka :

Art 6 - Prawo do rzetelnego procesu sądowego    

Art.13 - Prawo do skutecznego środka odwoławczego    

Rzetelność moich 2120 skarg  potwierdzają : Wyroki Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego Pismo  Prokuratora Krajowego PR V A 123|o7 z o6.o6.2oo7

W. Grudzieckiego oraz w każdej chwili wizja lokalna z opinią biegłego Pismo zostanie opublikowane na Salonie 24 pl - walcząca z Sądami ZofiaBarbara  - nie tylko o swój czubek nosa - ale o ład społeczny i prawo które obowiązuje również Organy Władzy Publicznej Art. 7  Konstytucji RP


Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka