www.prawy.pl
www.prawy.pl
mwalczyk mwalczyk
961
BLOG

ZOBACZ, jak wyglądają „kompletne brednie” Pawła Grasia

mwalczyk mwalczyk Polityka Obserwuj notkę 0

Nie milkną echa niedawnej konferencji szefa klubu PiS Mariusza Błaszczaka na temat „dziwnych” powiązań towarzyskich między premierem Donaldem Tuskiem a sędzią Ryszardem Milewskim z Gdańska, którego dyscyplinarnie odwołano ze stanowiska.

Prezes Sądu Okręgowego w Gdańsku został już negatywnie oceniony przez Krajową Radę Sądownictwa, co otworzyło drogę ministrowi Gowinowi do jego zwolnienia. Na jednym ze zdjęć widać, że obaj panowie (premier Donald Tusk i sędzia Ryszard Milewski) "przybijają sobie piątkę", wymieniając się niekoniecznie tylko „kurtuazyjną serdecznością”.

 

Na razie śledztwo ws. Amber Gold będzie prowadziła prokuratura w Łodzi. Gdańscy śledczy, zdaniem partii opozycyjnych nie są wystarczająco wiarygodni do prowadzenia tak ważnej sprawy, w której zamieszani są przedstawiciele nie tylko władzy wykonawczej, czy ustawodawczej ale także sądowniczej.

 

Zaskakujące jest za to tłumaczenie rzecznika premiera. Paweł Graś oświadczył: „Tusk nie ma (z sędzią Milewskim, przyp. red.) żadnych, i nie było żadnych relacji towarzyskich, koleżeńskich, żadnych innych”.

 

I dodaje po chwili: „Byłem zdziwiony konferencją (Błaszczaka -PAP); nie wierzyłem, jak pojawiła się w zapowiedziach konferencja PiS, dotycząca zdjęcia pana premiera ze stadionu. Myślałem, że jest to jakiś żart primaaprilisowy, ale okazało się, że (politycy PiS) podeszli do tego zupełnie na poważnie. To są kompletnie brednie”.

 

TEKST POCHODZI Z PORATLU PRAWY.PL, KTÓREGO JESTEM PUBLICYSTĄ.

mwalczyk
O mnie mwalczyk

Moje teksty można także znaleźć pod adresem: www.prawy.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka