szpak80 szpak80
533
BLOG

Sowiecki kret w CIA wspomina Brzezinski'ego

szpak80 szpak80 Kultura Obserwuj notkę 1

Karl František Koecher, "Pedro" (1934-) między innymi absolwent czeskiej filmówki, legendowany prześladowaniem, m.in. autor programów satyrycznych i kabaretowych w Czechosłowacji. Uniwersytet Karola, Indiana University, Columbia University.

image

Karl Koeher (w środku), żona też agentka

"W służbie CIA i KGB

(...)

"Czy chciałbyś spotkać swojego profesora Zbigniewa Brzezinski'ego?

- Zdecydowanie bym tego chciał. Chciałbym mu podziękować za to, czego mnie nauczył. Zajmowaliśmy sprzeczne stanowiska, ale to właśnie na jego analizie politologicznej doszedłem do wniosku, że rewizja sowieckiej polityki imperialnej jest możliwa, a zatem realistyczna do przeprowadzenia. Nie musi przepraszać, że poświęcił mi uwagę i że z jego polecenia trafiłem do CIA." (2013)

(...)

https://www.reflex.cz/clanek/causy/73384/ve-sluzbach-cia-a-kgb.html


szpak80
O mnie szpak80

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura