nieateista nieateista
1069
BLOG

Dlaczego nie obchodzę tzw. Świąt Bożego Narodzenia

nieateista nieateista Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

Bo jestem chrześcijaninem. Kiedyś przeczytałem słowa Jezusa mówiące o tym, że nie można służyć jednocześnie Bogu i Mamonie.  I na moje szczęście wziąłem sobie te słowa do serca.

Później zadałem sobie proste pytanie: Czy święta, które ktoś kiedyś sprytnie nazwał Świętami Bożego Narodzenia są poświęcone Bogu, czy Mamonie?  Żałuję jedynie, że zbyt późno.

Jeżeli ktokolwiek miałby wątpliwości kto i w jakim celu wymyślił ten cały "pic na wodę fotomontaż", powinien zadać sobie drugie proste pytanie: Czy Jezus narodził się w tych dniach, kiedy miliony "pseudo-chrześcijan" bezmyślnie mówią i wierzą (jak można w to wierzyć???), że się narodził ?

Wiadomo, że nie.

A dlaczego miliony ludzi jest tak ślepych i bezmyślnych?

Dobre pytanie. Ale tutaj już każdy powinien sam udzielić sobie odpowiedzi. Ja znalazłem, oczywiście w Nowym Testamencie. 

nieateista
O mnie nieateista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo