Jaka jest realna głębokość przepadania samolotu pasażerskiego ?
- oczywiscie Tu-154 nie mógłby przejść na wznoszenie rozpoczynając manewr na wysokosci 20 m nad ziemią!
to fizycznie niemożliwe
- inercja, bezwładność,
- i to jeszcze przy podnoszącym się terenie
- i to jeszcze przy predkości zniżania ok 7 m/s
i jeszcze rozpoczynając manewr przy reżimie silników mały gaz
- w takiej sytuacji realna głębokosc przepadania to ok 40 m!!
co zresztą potwierdził sam dr Lasek:
- fałszerstwo MAK było zrobione w tym celu aby wmówić Publisi, że niedouczeni polscy piloci lecieli w jar bez kontroli parametrów lotu i ukryć rzeczywisty przebieg Operacji Specjalnej
-tylko że trajektoria, którą papierowo wykreślili - tak aby samolot przy wznoszeniu walnął w brzozę
jest fizycznie niemożliwa
Fizyki się nie oszuka
PKBWL wiedziała jakie są realne wartości głębokosci przepadania....
,,gdyż w 2008 roku miał miejsce incydent go-around samolotem Boeing 737 na lotnisku Katowice -Pyrzowice
zaklasyfikowano to zdarzenie jako:
CFIT którego ledwo udało sie uniknąć
samolot rozpoczał manewr na wysokosci 370 stóp nad ziemia
najniższa wywokość- wyrównanie lotu na wysokosci 247 stop
370-247=123 stopy-
= 38m
porównajmy
ok.6,5do 7,7 m/s
.
.
.
Jakieś pytania ?
- wątpliwości ?