quwerty quwerty
30
BLOG

PKBWL dostarczyła już w 2008 roku dowodu, że MAK sfałszował dane go-around ..

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Jaka jest realna  głębokość przepadania samolotu  pasażerskiego ?

- oczywiscie Tu-154 nie mógłby przejść na wznoszenie rozpoczynając manewr na wysokosci 20 m nad ziemią!

 to fizycznie niemożliwe

- inercja, bezwładność, 

- i to jeszcze przy podnoszącym się terenie

- i to jeszcze  przy predkości zniżania ok   7 m/s

i jeszcze rozpoczynając manewr przy reżimie silników mały gaz


- w takiej sytuacji realna głębokosc przepadania to ok 40 m!!

co zresztą potwierdził sam dr Lasek:

image

image


-  fałszerstwo MAK   było zrobione w tym celu aby wmówić Publisi, że niedouczeni  polscy piloci lecieli w jar bez kontroli parametrów lotu i ukryć  rzeczywisty przebieg Operacji Specjalnej

-tylko że  trajektoria,  którą papierowo  wykreślili - tak aby samolot przy wznoszeniu  walnął w brzozę

jest fizycznie niemożliwa

Fizyki się nie oszuka



PKBWL  wiedziała jakie są realne wartości głębokosci przepadania....


,,gdyż  w 2008 roku miał miejsce incydent  go-around samolotem Boeing 737  na lotnisku  Katowice -Pyrzowice

image

image

zaklasyfikowano  to zdarzenie  jako:image

CFIT którego ledwo udało sie uniknąć

samolot rozpoczał manewr na wysokosci  370 stóp nad ziemia

najniższa wywokość- wyrównanie lotu na wysokosci 247 stop

370-247=123 stopy-

= 38m

image


porównajmy

image

ok.6,5do 7,7 m/s

image

.


.

.

Jakieś pytania ?

- wątpliwości ?


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka