nihilscire nihilscire
581
BLOG

TOKfm, kiedy się skończy futrowanie Michnika za nasze pieniądze?

nihilscire nihilscire Polityka Obserwuj notkę 7

Dzisiaj usłyszałem w michnikowym TOKfm fragment informacji w formie płatnego ogłoszenia NCBR (Narodowego Centrum Badań i Rozwoju) na temat polskiej fimy, która jako druga w świecie produkuje lasery dla medycyny a właściwie nanochirurgii. To, żę Polska ma tyle wynalazków, że bez płatnej publikacji w TOKfm nikt nawet by się nie zająknął na temat wydarzeniqa tak małej wagi, jak topowa produkcja laserów, to rzecz jasna nie mam wątpliwości... I dlatego mnie w tym całym newsie zajęła tylko sprawa tej odpłatności. Tak właśnie zasilało się przez ostatnie osiem lat wrogi Polsce i Polaków, czyli  koncern Agora! Mam nadzieję, że to już ostatnie numery tego typu, bo że to jest złodziejstwem, to chyba nie tylko ja nie ma wątpliwości...

nihilscire
O mnie nihilscire

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka