nikander nikander
127
BLOG

KoReUs 2018 i co dalej… czyżby Polska to pusty projekt?

nikander nikander Gospodarka Obserwuj notkę 0

… bo Polacy dawno wyszli z folwarku ale folwark nie wyjdzie z nich nigdy.


Ten filmik



 

przy pomocy środków amatorskich nakręciłem – w zasadzie – dla „użytku wewnętrznego”. Chciałem się jakoś zmusić do tego, aby poznać jakieś w miarę proste narzędzia, które pozwoliłoby mi przygotować materiały przed naszym kolejnym sejmikiem poświęconym sprawom podatkowym oraz samorządu terytorialno – funkcjonalnego (to taka próba połączenia samorządu terytorialnego z samorządem gospodarczym). Już widzę, jakie techniczne błędy popełniłem i nad czym jeszcze powinienem popracować. Jak medycy zaczęli grzebać mi w gardle za polipami to moja dykcja stała się trochę przyciężka. Musiałem go trochę przyśpieszyć aby łatwiej było dotrwać do końca.  Jeśli zatem zechcielibyście się dowiedzieć co działo się w Konfederacji na Rzecz Reform Ustrojowych w 2018 roku i jakie mamy plany na przyszłość, to zapraszam do obejrzenia.

A swoją droga to ciekaw jestem co o tym myślicie.

Sprawozdanie z ostatniego sejmiku jest tutaj: https://www.dropbox.com/s/u2ipvlo8hl6aii5/PDG%20-%20raport%20Niemce%2017%20listopada%202018r%20.pdf?dl=0


nikander
O mnie nikander

Józef Kamycki - obecnie na emigracji wewnętrznej

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka