Ja$_ Ja$_
39
BLOG

Tego Wałęsie nie wybaczymy

Ja$_ Ja$_ Polityka Obserwuj notkę 29

Lech Wałęsa uczynił w swoim życiu kilka rzeczy, których mu Naród Polski nigdy nie wybaczy.

Obalił mianowicie komunizm (lub stał się tego obalenia symbolem), został pierwszym prezydentem niepodległej Polski, zdobył (jak sam twierdzi w imieniu ruchu Solidarność) pokojową nagrodę Nobla i zarobił 1mln dolarów za prawa do filmu, który nigdy nie powstał.

Przy tym pozostał cały czas prostym człowiekiem – robotnikiem ze stoczni. Nie sfałszował danych o swoim wykształceniu, nie kupił dyplomu, nie prezentował się w mediach jako członek elity, który konferuje sobie jak równy z równym z wierchuszką europejską w Davos czy innym ONZ-cie.

Ponadto (o tempora, o mores!) prezentował na zewnątrz wielkie samozadowolenie ze swojej sytuacji i osiągnięć. I tego ostatniego chyba najbardziej nie będziemy mu w stanie wybaczyć.

 

Bo jak temu prostakowi mogło się tak powieść, podczas kiedy my: wykształceni, oczytani, bojowo do komuny nastawieni prawdziwi Polacy dalej siedzimy w swoim grajdole i nic się nam nie układa? To niewybaczalne! Toż to na pewno spisek wrogich sił za tym stał. Agenci SB i CIA ramię w ramię na piedestał go wynieśli, przez płot przerzucili, w miliony zaopatrzyli.

A czym jego zasługi przy naszych?

 

Ot postawił się niedźwiedziowi, kiedy ten miał jeszcze kły by kąsać śmiertelnie.

Ja$_
O mnie Ja$_

Urodziłem się niedawno. Trochę spałem (ostatnio). A teraz chodzę do szkoły. Na razie chłonę otaczającą mnie coraz bardziej rzeczywistość z otwartą buzią. Jak się nauczę pisać to zobaczycie co mam do powiedzenia.Wersja alternatywna:Jestem globalnym środkiem płatniczym cierpiącym na manię wielkości, (obecnie w trakcie ostrego załamania i reanimacji ). Urodziłem się dośc dawno w nowym świecie. Niejedno widziałem i przeżyłem. Ksywki: Baks, Sałata, Zielony, Waszyngton, Twardy, i wiele innych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka