Ja$_ Ja$_
35
BLOG

Prawidłowy wybór

Ja$_ Ja$_ Polityka Obserwuj notkę 2

Jest to odpowiedź do zagadki z komentarza poczynionego na blogu http://mikwojcik.salon24.pl/index.html

 Drugi fryzjer na pewno sam się nie strzygł.

Pozdr

Życzę prawidłowych typów w wyborach

Ja$_
O mnie Ja$_

Urodziłem się niedawno. Trochę spałem (ostatnio). A teraz chodzę do szkoły. Na razie chłonę otaczającą mnie coraz bardziej rzeczywistość z otwartą buzią. Jak się nauczę pisać to zobaczycie co mam do powiedzenia.Wersja alternatywna:Jestem globalnym środkiem płatniczym cierpiącym na manię wielkości, (obecnie w trakcie ostrego załamania i reanimacji ). Urodziłem się dośc dawno w nowym świecie. Niejedno widziałem i przeżyłem. Ksywki: Baks, Sałata, Zielony, Waszyngton, Twardy, i wiele innych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka