Ja$_ Ja$_
31
BLOG

POLiD?

Ja$_ Ja$_ Polityka Obserwuj notkę 0

Chyba nieunikniony. Koalicja z PSL nie da chyba dostatecznej siły do rządzenia z LK na karku, a na wyrozumiałość braci PO liczyć chyba nie może. Właściwie można uniknąć zarzutów o kumanie się z komuszkami wyłuskując z LiD dawnych kolegów z PD może z jakimś naddatkiem, ale wtedy trzeba już pewnie PSL doprosić.

Więc pewnie czysty POLiD. Dla JK to chyba nawet na rękę można bić jak w bęben i zbierać punkty na następne rozdanie.

 Co do mnie to też mógłbym to znieść pod warunkiem osłabienia w efekcie lewicy i powrotu do rządu PiSu z mocnym PO w opozycji. I powstanie systemu dwubiegunowego. IMHO taki jest właśnie strategiczny plan tandemu Kaczyńscy-Tusk. Jak na razie nic temu nie przeczy.

Tylko czy oni to robią z własnej inicjatywy,czy na polecenie centrali w Langley?

Ja$_
O mnie Ja$_

Urodziłem się niedawno. Trochę spałem (ostatnio). A teraz chodzę do szkoły. Na razie chłonę otaczającą mnie coraz bardziej rzeczywistość z otwartą buzią. Jak się nauczę pisać to zobaczycie co mam do powiedzenia.Wersja alternatywna:Jestem globalnym środkiem płatniczym cierpiącym na manię wielkości, (obecnie w trakcie ostrego załamania i reanimacji ). Urodziłem się dośc dawno w nowym świecie. Niejedno widziałem i przeżyłem. Ksywki: Baks, Sałata, Zielony, Waszyngton, Twardy, i wiele innych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka