Ja$_ Ja$_
41
BLOG

Spsiały salon

Ja$_ Ja$_ Polityka Obserwuj notkę 5

Coraz bliżej męskiej decyzji. Decyzji o opuszczeniu salonu. O nie mam wątpliwości - nikt po mnie płakał nie będizie. Liczniki nie pozostawiają złudzeń. Ale nie o moje pisanie tu chodzi. Salon psieje. Autorzy których cenię tacy jak Zetor czy grześ zawieszają działalność. Jedyny czerwony dla jakiego tu zaglądam K Leski też w wyraźnym odwrocie. Pojawiło się mnóstwo nowych twarz, ale ta ilość nie przechodzi w jakość. Teksty na SG nudzą potwornie. Wyraźnie nowi (wychowani przecież w salonie redaktorzy nie sprawdzają się w swojej roli). Mad rozpoczyna krucjate o nowa twarz salonu, ale ja w to nie wierzę. Salon kończy się sam z siebie pod wpływem naturalnego dojrzewania. Urósł, mężniał, sflaczał... zemrze.

Może jednak się myle - ktoś pomaga w wykończeniu tego kuriozum internetowego jakie tworzyliśmy. Podobno teksty znikają? Sam nie mogę znaleźć tekstu ze strony głównej o synu Tuska w GW. Jeśli się mylę - ktoś podeśle link. Tenks z góry. Jak chciałem przeczytać to mnie wyrzuciło. A potem szukaj wiatru w polu.

Jakoś za tego faszystowskiego PiSu można było sobie na rządzących używać do woli.

A wracając do salonu to myślałem doczekać zmiany platformy, ale chyba nie będzie mi dane sądząc po tempie wprowadzania zmian. A szkoda bo ostatnio chodzi mi po głowie parę fajnych tematów na wpis.

Ja$_
O mnie Ja$_

Urodziłem się niedawno. Trochę spałem (ostatnio). A teraz chodzę do szkoły. Na razie chłonę otaczającą mnie coraz bardziej rzeczywistość z otwartą buzią. Jak się nauczę pisać to zobaczycie co mam do powiedzenia.Wersja alternatywna:Jestem globalnym środkiem płatniczym cierpiącym na manię wielkości, (obecnie w trakcie ostrego załamania i reanimacji ). Urodziłem się dośc dawno w nowym świecie. Niejedno widziałem i przeżyłem. Ksywki: Baks, Sałata, Zielony, Waszyngton, Twardy, i wiele innych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka