nols nols
249
BLOG

KURRR...R(I)OZUM! OD ANNASZA DO KAJFASZA…

nols nols Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Z WARSZAWY DO BRUKSELI I Z

POWROTEM!

Fragment wywiadu 05.06.12 z prezydentem Bronisławem Komorowskim.
Prowadzi red. Beata Michniewicz.
Stąd:
 
B.M.  I na koniec, dzisiaj jest demonstracja, manifestacja w Brukseli w sprawie Telewizji TRWAM . Pytam o to pana, bo ciągle jest pan proszony przez różne środowiska, żeby pan interweniował, żeby pan pomógł. Ja wiem, że z formalnego punktu widzenia jest to niemożliwe. Czy pan jest sercem po stronie Telewizji Trwam?
 
B.K. Proszę panią, ja jestem sercem po stronie Polskiej Konstytucji, jestem sercem po stronie polskiego, demokratycznego prawa, jestem sercem po stronie zasady, że musi być równość wszystkich podmiotów starających się o jakiekolwiek korzyści z tytułu decyzji państwa Polskiego. To także dotyczy i wszelkich rozgłośni radiowych, wszelkich telewizji, które starają się o obecnośc na platformie cyfrowej.
 
To musi być zasada równości wobec prawa. Więc ja jestem po stronie prawa, po stronie zasad równości i nie sądzę, aby jako ostatni zajmował się tym sąd. NiK się przecież nie dopatrzył żadnych nierówności w potraktowaniu kogokolwiek i dla mnie to jest sygnał jeden, że jeśli jakikolwiek podmiot starajacy się o obecność na multipleksie wypełni wszystkie prawem polskim przepisane zobowiązania, to ma taką samą szansę starania się na multipleksie o obecność. Tylko trzeba dać szansę. Tak jak w słynnym dowcipie. Prawda?
 
Pan mówi- daj mi szanse i kup los.
To ja powiem, dajcie szanse wszystkim w Polsce pokazania, że jest równość, ale po piewsze wypełnijcie wszystkie kryteria, takie same kryteria, jak inna stacja telewizyjna, stacja radiowa, czy jakakolwiek inna, która oczekuje, że państwo coś mi da. Po pierwsze trzeba być samemu w porządku.
 
Jeśli pani pozwoli, był raz taki przypadek, że państwo polskie, zresztą warto by zapytać osoby, które były autorami tej decyzji, przekazało na zasadach szczególnych jednej telewizji, która miała taki profil treści religijnych.
Przekazała uprawnienia. Potem się okazało, że zostały sprzedane te częstotliwości.
 
Jak pani ten kanał włączy, to są tam takie filmy powiedziałbym dalekie od oczekiwań sfery kościelnej.
Przynajmniej ci, którzy przyznali te częstotliwości na ekstra zasadach, powinni czasem iść i włączyć ten kanał i zobaczyc, co tam dzisiaj jest…
 
Kliknij - zobacz sam, 13 minut konkretów o dyskryminacji TV TRWAM :
 
Do skutku zbieramy podpisy pod protestem do KRRiT.
Kliknij i też pomóż:
 
Czytaj również: "DANTEJSKIE SCENY NA FILMIE 1.24"
 
Wczoraj minęła 20 rocznica obalenia prawicowego rządu premiera Jana Olszewskiego.
Film z obalania :"Nocna zmiana" – kliknij:

https://www.google.com/search?q=film+nocna+zmiana&rls=com.microsoft:pl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7SKPB_en

nols
O mnie nols

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości