ogrodniczka ogrodniczka
316
BLOG

My w Warszawie też mamy fajnie ;-)

ogrodniczka ogrodniczka Kultura Obserwuj notkę 15

Niedawno @Erek popełnił notkę na temat fajnego Wrocka, w której było opisane jak w stroju Ewy biegała sobie po parku ciemnoskóra kobitka. Troszkę zazdrościł @Erek (tak mi się wydaje) - jako warszawiak - tej atrakcji Wrockowi.

A tu nie ma czego zazdrościć - myśmy w Warszawie też sroce spod ogona nie wypadli...!... jesteśmy też postępowi - może w troszkę inny sposób - ale jednak.

Kilka dni temu byłam na spacerze w Powsinie - w parku rekreacyjnym, znanym i tłumnie odwiedzanym przez  warszawiaków, a szczególnie przez rodziny z dziećmi. Na wyznaczonym terenie paliło się chyba kilkanaście ognisk, gdzie pieczono kiełbaski i spożywano resztki ze świątecznych stołów. No a po konsumpcji naturalnym  było skorzystanie z wiadomego przybytku. I tu spotkała nas niespodzianka! Zamiast normalnej dotychczasowej toalety podzielonej na dwie częsci - damską i męską - została utworzona jedna toaleta - unisex. Z jakiego powodu? Miejsca nie braknie - gdyż dotychczas były dwie. Powód musiał być chyba ideologiczny - park w Powsinie (jak i Las Kabacki) należą do Lasów Miejskich Warszawa i są zarządzane w przez ratusz warszawski - więc innego wytłumaczenia nie widzę. Sympatia prezydenta Warszawy do różnych organizacji lgbt+ i osób niebinarnych jest powszechnie wiadoma, więc zadbał o ich psychiczny komfort, organizując wyżej opisany przybytek. 

Dlaczego to opisuję? Sama skorzystałam z tej toalety, a wychodząc z kabiny i chcąc umyć ręce, zauważyłam starszego pana dopinającego spodnie nad umywalką. Akurat wchodziły do toalety dwie młode dziewczynki (tak na oko 10-12 lat) i też na pewno to zauważyły. Tak sobie pomyślałam, czy prezydent Warszawy, mający też córkę, byłby zadowolony, gdyby ona oglądała podobne widoki? Czy troska o odczucia paru osób niebinarnych jest ważniejsza od odczuć przytłaczającej liczby osób binarnych. Że nie wspomnę o ułatwionej możliwości atakowania młodych ludzi i dzieci przez zboczeńców. A tych zdecydowanie jest więcej wśród mężczyzn...

Może więc organizować 3 przybytki obok siebie? Męski, żeński i nijaki :-)))

Tagi: Obyczaje lub Podróże, ewentualnie: Technologie


ogrodniczka
O mnie ogrodniczka

Jestem, więc myślę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura