iluminacja iluminacja
454
BLOG

Jak to Merkel z Tuskiem gaworzyć przyjemnie mogą

iluminacja iluminacja Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Nie wiem, czy co i rusz powinnam przepraszać Premiera Donalda Tuska, że wiary nie daję słowom jego - obietnicom i zapewnieniom - i że wśród rodziny, znajomych i przyjaciół boki zrywamy, kiedy to i owo sobie opowiadamy z tej świetlanej przyszłości, która miała nadejść niebawem...I tak drepcze do nas siódmy rok.

Przywódcy posłuch, wiara i zaufanie się należą. To wiem i wątpliwości nie mam, że tak trzeba. Jednak, czy dotyczy to także kogoś, kto może i przywódcą jest, ale li tylko w swojej partii, a i to ostatnio wątpliwym pozostaje?  

Analizy dokonując czuję się zwolniona z przeprosin PDT, a dowodów na powód braku posłuchu, wiary i zaufania do niego kilka z autopsji znalazłabym, gdyby się domagał. Na przykład przez Romana Giertycha...

Ostatni podbój unijnego budżetu rozbuchaną kampanią medialną przeszedł przez Polskę. Sukces w mniemaniu jego piewców jakoś kolejny raz nie znajduje potwierdzenia w odczuciu szaraków, obywateli znaczy. Świadomych podkreślić trzeba, by wątpliwości nie było, kogo mam na myśli.  

Z kuluarowych rozmów Angeli Merkel i Donalda Tuska wyciekło to i owo, czym podzielić się muszę, by takich wartości nie trzymać egoistycznie, zwłaszcza, że informujący mnie o tym zachowania tajemnicy nie zastrzegł sobie, a i sprawa w tej materii polsko-niemiecka wydaje się być wiecznie żywa. Mimo miliardów z zewnątrz...

 
A.M.: U mnie robotnik zarabia 2000 Euro na miesiąc. Może z 1000 Euro wyda na życie. 

D.T.: A co robi z resztą kasy? 

A.M. Ch/j mnie to obchodzi … 

D.T.: To u mnie robotnik zarabia 1600 zł na miesiąc, a na życie wyda z 3500 zł… 

A.M.: A skąd bierze resztę ? 

D.T.: A ch/j mnie to obchodzi ….  

 

Czy ta rozmowa odbyła się naprawdę? 

Czy traktuje o rzeczywistości? 

A może jednak nie?

No chyba, że tak...

       

iluminacja
O mnie iluminacja

Uśmiechnięta i szalona jednego dnia, nostalgicznie zamyślona drugiego. Kochająca ludzi i nienawidząca ich jednocześnie. Ludzie i życie nauczą Cię rozumu - mawiała moja babcia. I miała rację... Niestety... Iluminacja ma wiele znaczeń. Dla wielu jest tylko "zjawiskiem aha". Dla równie wielu psychologia poznawcza, to nie wszystko. Dla mnie też...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości