arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn
113
BLOG

dzień

arnoldszwarcenajnsztajn arnoldszwarcenajnsztajn Kultura Obserwuj notkę 3

Dzien by samemu to ułożyć

Bądź przy mnie i daj mi pozyc

Chcesz się zbliżyć w ciszy

Patrz jak slodko wisi

Gdy na zewnatrz ciemność

Możesz zostac ze mna

Burza mija a ja nie mam w dloni piorunow

Czas wywiązać się z umow

Chocby nie wiem co i jakie zlo

Wybacz ze nic nie mowie bo

Chwile musze odpocząć

Nie wnikam kto po co

Gdy najcenniejsze chce niszczyc

Nie dam im plakac wśród zgliszczy

Nie będą na ruinach krzyczec ze sa zajebisci

 

Dzien by moc to poukładać

Możesz usiąść obok pogadac

Możesz mowic caly czas bo wszystko jest tam gdzie trzeba

A to zbędne musialem pogrzebac

Zniczy nie warto zapalac

Porozmawiajmy o balach

O jutrze i tym co potem

 Nie patrz jak pan mami holote

Kolejny z sierpem i mlotem

Oni mijaja najważniejsze zostaje

Gdy w przeszłość odchodza panstwa i kraje

Skoncz ze mna ta wyprawe na krawędź

Nie musi być jak się marzylo starczy prawie

A jutro może zechcemy więcej

jak piszę to znaczy że jestem wyspany............................................ partie przemijają sprawy trwają..................................... jak dojde do tego jak sie robi polska klawiature beda polskie znaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura