Largo Largo
816
BLOG

Czy Janke boi się Michnika?

Largo Largo Polityka Obserwuj notkę 4

 

Czyżby pan Janke ułożył się z Michnikiem, czy też uprawia koniunkturalną Michnikowszczyznę dobrowolnie u siebie na Salonie24 licząc na osobiste profity z układu i przymilania się „filosemickiemu” salonowi Michnika.
 
Może nie wszyscy zauważyli, ale 22 lub 24 października br., Igor Janke usunął i wyciął w pień naszego kolegę blogera, jego teksty i jego wszystkie cenne komentarze pod naszymi tekstami.
 
Chodzi tu mianowicie o Demaskatora. Odnalazłam tekst za który został represjonowany, link tutaj http://socjologiakrytyczna.blog.onet.pl/Czy-zydzi-przejeli-juz-calkowi,2,ID416121411,DA2010-10-22,n
 
Nie zgłaszajcie więc już propozycji publikacji tekstów do demaskatorskiego lubczasopisma „Ruch Przemiany Kulturowej” gdyż Demaskatora już tu nie ma z nami i nie ma on dostępu do Salonu24.
 
Na szczęście funkcjonuje onetowski blog Demaskatora i mam nadzieję wszystkie jego teksty publikowane kiedyś na Salon24.
 
Demaskator ja jestem Twoją czytelniczką i znajdę Twoje krytyczne teksty w sieci gdziekolwiek by one nie były. Represje Salonu, Jankego i Michnika nic tu nie zmienią.
 
Pozdrawiam Cię Demaskator. !!!

 

Largo
O mnie Largo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka