Parakalein Parakalein
59
BLOG

Telefon

Parakalein Parakalein Polityka Obserwuj notkę 6

- Słucham

- Janusz sprawa jest. Zmiana taktyki, bo wiesz, już nawet na Szkło  liczyć nie mogę, a czas leci.

- Jak to?

- No słuchaj,  wczoraj Sianecki oszalał i wyciszył mi wyborczynię. Normalnie ją wyciszył. Nawet nie zdażyła zaczepić o Jarka. Ledwo się do Gośki Zbyszka przypięła, a Sianko ją po bandzie.. no nie spodziewałem się. Zdrada jak w ten czas.

- No to co?  jak Sianko po bandzie to ja wiesz, bez problemu. Banda to moje drugie imię. Internet nie śpi jak się kamery obraziły..

- No i właśnie taka sprawa jest. Internet znaczy się, no bo na dodatek jeszcze ten wywiad cholera, że ani raz o mnie i  generalnie pojednanie psia mać.. ani jak tego ugryźć nie mogę. Kamery jeszcze jakieś mamy ale w odwodach zostaną. To jakbyś tak wiesz, poblogował...

- Nie no, się coś skrobnie. Może, że ślepy jak kret, bo w okularach hy hy.

- Zdurniałeś, ja sam w okularach. Poza tym on jest mały, to go jeszcze pokojarzą ale z krecikiem, a nie kretem, a wiesz "Krtek", ten czeski "ach jooo" krecik,  to sympatyczna morda była. Jeszcze go sentymentalnie i taśmnowo polubią.

- No to nie wiem, może chomik, bo ma fafule, kaprawe oczka i też mały - no i gryzoń, szkodnik znaczy.

- O widzisz, już prędzej. Chomik = gryzoń = szkodnik. No faktycznie masz talent.

- no to zabieram się do roboty

- aaa, słuchaj, nie, nie, poczekaj

- co nie

- dam znać, muszę jakoś wiesz, alibi usmażyć

- jakie alibi?

- no, że jakby oni do mnie, to ja nie wiem, i w ogóle,... z Toba mi nie po drodze

- no jak tam chcesz, choć ta sama partia to ciężko mówić nie po drodze...

- aj tam, ta sama, nie ta sama, alibi zrobię i to się będzie powtarzać

- ok, to czekam

- no to pozdrawiam i pozdrowienia dla żony

- eee ???

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka