Parakalein Parakalein
78
BLOG

Gibon Grzegorz Napieralski

Parakalein Parakalein Polityka Obserwuj notkę 3

Miałem jakoś skomentować wyniki I tury i to, co teraz się dzieje, ale przypomniałem sobie o filmiku, który zrobi to za mnie. Jest w nim wszystko:

 

Liderzy podgryzający sobie łapy

Ten trzeci

Dwóch się bije, a trzeci korzysta

Podział "rasowy" - lewica nigdy nie będzie prawicą, tak jak gibon nie będzie tygrysem, choć bawią się razem

Zabawa się kiedyś skończy jak życie Gibona w paszczy tygrysa

itd

możecie sami dołożyć własne skojarzenia :)

 

Co prawda film nie jest on idealny, np, tygrysy nie mówią, że na gibona teraz nie będą mówiły już żarcie, ale przekaz czytelny .

Grzegorz Napieralski może sobie pozwolić na wiele przy podgryzających się tygrysach  :)

 

 

 

 

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka