Parakalein Parakalein
434
BLOG

Telefon II

Parakalein Parakalein Polityka Obserwuj notkę 3

Janusz? Cześć, Mikołaj mówi. Święty Mikołaj.

Pamiętasz mnie? Co? Nie, nie Dziadek Mróz, Mikołaj!

Przynosiłem Ci takie kolorowe patyczki jak byłeś mały...no, no, te.

To słuchaj, nie poniewieraj mi się nigdzie 6 grudnia. Wpadnę na ciasteczko, mleczko i może coś mocniejszego.

Bo wiesz, na trzeźwo mogę nie dać rady.

Co? Niee, nie z patyczkami.

Wiesz, bo są jaja jakieś. Pierwszy raz w swojej karierze dostałem tyle listów od dorosłych. Jeszcze bym zrozumiał gdyby prosili o jakieś gadżety erotyczne, jakieś autko rodzinne, ale nie, nic z tych rzeczy.

Oni wszyscy mi piszą, proszą, żebym Cię zabrał do Laponii.

No i co ja mam niby zrobić??BTW - Ile ty Januszek ważysz?

NIe, nie ile znaczysz w polityce. Też nie o to ile masz na koncie.

Co? No ja wiem, że na koncie masz pusto inaczej byś sobie kupił prawdziwe okulary, no ale ja nie o tym

Ile ważysz, netto, bez opakowania....

O! to całkiem znośnie...hmmm? Jak? Czekaj, bo coś mi tu podpowiadają z bokowca........

Oj Janusz, Janusz. Lipa!W dowodzie od sanek mamy, że dopuszczalna ładowność nie styknie.

Znaczy Ty byś wlazł, ale Twoje sumienie zwichnie mi płozy. Już pomijam, że do wora się mi raczej nie zmieścisz w takim układzie.

No i co by tu...(szeptem obok słuchawki: a mamy namiary do tego Dziadka Mroza? Dał by radę, nie? Nie mamy, a niech to ciasny komin ściśnie...) słuchaj, to zrobimy tak, wymyśliłem !,  wpadnę po Twój mandat. Pisali, żeby Cię całego zabrać, ale duże z nich dzieci i zrozumieją, że nie można mieć wszystkiego. No i mandat przynajmniej do worka się zmieści.

To co, będziesz?

No, to jestem u Ciebie szóstego.

aa, weź tam przy okazji pogadaj z kolegą, żeby mi po reniferach fuzją nie wymiatał, bo prezentów nie będzie...no.

To do zobaczenia.

 

I tak drogie dzieci wyjaśniła się kwestia daty......

Kwestię programu obrabia w przewadze Dziadek Mróz.

 

A tak przy okazji:

Smakoszom radzę zaopatrzyć się w zioło nasączane bergamotką.
Może się okazać, że z rozpędu dodadzą Erl Grey'a do listy zabronionych ..

 

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka