parweniusz parweniusz
333
BLOG

Panie RYBIŃSKI ! Opamiętaj się PAN !!!

parweniusz parweniusz Polityka Obserwuj notkę 5

 Z lekkim przerażeniem słucham wypowiedzi Pana Rybińskiego – ekonomisty.

Organizuje ruch na rzecz poparcia dla OFE w starciu z Rządem RP o NASZE pieniądze.

Niech organizuje. Nie przeraża mnie to. Powiem więcej , im większa liczba zorganizowanych grup obywatelskich, tym lepiej dla nas wszystkich.

Przeraża mnie ton jego wypowiedzi. Sens tych wypowiedzi jest mniej więcej takli: JA Wielki Ekonomista MAM MONOPOL NA PRAWADĘ. Jeżeli ktoś ma inne zdanie, to dlatego, że jest dyletantem i po prostu się nie zna. Ekonomia jest tak skomplikowana, że TYLKO JA – RYBIŃSKI potrafię znaleźć  ścieżkę prawdy i pewnie nią poprowadzić NARÓD okradany przez RZĄD RP składający się z głupków , potrafiących tylko uprawiać PR. MYŚLEĆ POTRAFIĘ TYLKO JA-RYBIŃSKI.

Otóż Panie WYBITNY EKONOMISTO Rybiński:

Znam dużą ilość Pana prognoz, które się NIE POTWIERDZIŁY w 100%

Gdzie Pan był, kiedy zbliżał się KRYZYS – rozumiem, że Pan go przewidział w porę, tylko dlaczego PAN o tym MNIE nie poinformował (zarobiłbym miliardy)

To może teraz TEŻ PAN NIE MA RACJI ????

Piszę MOŻE, ponieważ nie wiem co będzie.

Największym problemem jest to, że dopóki OFE kradną (przepraszam , oczywiście otrzymują) moje pieniądze na podstawie licencji a nie konkurencji, dopóki ZUS kradnie (przepraszam, oczywiście otrzymuje) moje pieniądza BEZ MOJEJ ZGODY !!!!! nie wiem co będzie z moją emeryturą niezależnie od tego, kto wygra.

A tym, którzy twierdzą, że mają MONOPOL NAPRAWDĘ ponieważ JA i tak tego nie zrozumiem, więc po co mi to tłumaczyć, NIE UFAM Z ZAŁOŻENIA !!!!

parweniusz
O mnie parweniusz

Nie pracuję naukowo, nie żyję z pisania, do polityki jest mi daleko i w dodatku nie po drodze, dużo czytałem i jeszcze więcej myślę. Dwoje moich dzieci jest doktorami nauk. Ich też nauczyłem myśleć. Jestem trochę sfrustrowany, trochę zdumiony. Nie wiem jak często będę pisać. muszę pracować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka