parweniusz parweniusz
421
BLOG

Kowal- genialny strateg polityczny...

parweniusz parweniusz Polityka Obserwuj notkę 6
Właśnie miałem okazję Pawła Kowala. Nigdy nie miałem dobrego zdania o jego ocenach politycznych. Teraz przechodzi sam siebie. Putin w jego ocenie jest wariatem, którego interesuje aneksja, lub w najlepszym przypadku wasalizacja Ukrainy. Europą rządzą ślepi, głupi i leniwi politycy z Angelą Merkel na czele, którzy nie są w stanie dostrzec zagrożenia stwarzanego przez Putina, tak świetnie zdiagnozowanego przez geniusza politycznego, Pawła Kowala. Wmanewrowani przez Sikorskiego Amerykanie, po zapoznaniu się ze stanem rzeczywistem, odpuścili. Merkel prowadzi z Putinem grę o Ukrainę. Nie chodzi o to, czy Ukraina będzie nasza, czy rosyjska, tylko za jaką cenę Putin ją odda. Ofiary na wschodzie nie mają żadnego znaczenia. Dla Putina liczy się tylko bezpieczeństwo Rosji i interes jej przemysłu zbrojeniowego. Dla Merkel, ile fabryk zbrojeniowych ważnych dla Rosji, uda się Putinowi urwać i pozostawić na Ukrainie i ile musi wpompować w Ukrainę, żeby powetować jej straty i pozostawić w sferze wpływów UE. O Krymie nie ma nawet rozmowy. Temat jest po prostu zamknięty. Miejsca dla Polski w tej fazie rozmów po prostu nie ma. Wrócimy do roli lidera po ustanowieniu pokoju. Oskarżanie polskich polityków o to, że oddali inicjatywę Niemcom i sprzedali interes Polski, lub wykazali się nieudolnością, świadczy o głupocie tak twierdzących. Na możliwość "upokorzenia" Rosji za "wyrządzone nam zło", musimy poczekać jeszcze 50 lat ciężkiej i uporczywej pracy. Chyba, że do władzy dojdą durnie i nam to wszystko zepsują. A Kowalowi można powiedzieć - zainwestuj w sztukę myślenia. Tego myślenia trochę Ci brakuje.
parweniusz
O mnie parweniusz

Nie pracuję naukowo, nie żyję z pisania, do polityki jest mi daleko i w dodatku nie po drodze, dużo czytałem i jeszcze więcej myślę. Dwoje moich dzieci jest doktorami nauk. Ich też nauczyłem myśleć. Jestem trochę sfrustrowany, trochę zdumiony. Nie wiem jak często będę pisać. muszę pracować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka