Patriotyczna Patriotyczna
32
BLOG

Peany o złotych górach z tombaku

Patriotyczna Patriotyczna Polityka Obserwuj notkę 5

Dzisiaj odbyło się ważna wydarzenie. Bardzo ważne. Był to kamień milowy w dziejach ludzkości, a szczególnie w pojęciu POlskości. Prawdziwa  Polskość (a nie POlskość) jest czymś niespotykanym w dzisiejszych czasach, ale o tym wspomnę jeszcze później, żeby zbytnio nie zaśmiecać tej notki schodząc z tematu...

Pan Donald Tusk, wygłosił dzisiaj swoje expose... 3,5 godziny słuchania o cudzie, który rzekomo ma nastąpić w te cztery lata. Nie jest dokładnie powiedziane kiedy, ale ma nam się żyć lepiej. Lepiej niż wcześniej.

Wszystko jednak, jak się okazuje zależy od układu odniesienia.  "Będzie się żyło lepiej. Wszystkim." - takie hasło, jest tak samo puste, jak i powiedzenie: "Wszyscy mnie lubią" "Wszyscy uważają, że jestem cool i trendy"  - niestety tak jest do czasu, bo gdy coś dotyczy wszystkich, to tak naprawdę nikogo nie dotyczy, a gdy ktoś jest przez wszystkich lubiany, to oznacza, że w tym zbiorze znajduje się tak naprawdę tylko pewien podzbiór  ludzi, którzy NAPRAWDĘ lubują ;). Podobnie z hasłem wyborczym Platformy - Słowo "wszyscy" oznacza tutaj tak naprawdę określoną grupę ludzi, i chyba nie muszę precyzować, o kogo chodzi... Dzisiejsze expose tylko pomogło mi poprzeć tę tezę.

3,5 godziny, niczym Fidel Castro (niegdyś przemawiał sześć, ale niestety już nie ten wiek i, nie to zdrowie), Donald Tusk mówił o tym, jak zmieni się życie w Polsce. Szykuje się nam raj. Istna sielanka, niczym ta biblijna... Jest tylko jeden problem.. Nie wszystko złote co się świeci, i złoto to nie tombak. Mam nadzieję, że Ci, którzy expose widzieli, rozumieją o co mi chodzi. 

 

patriotyczna, zdecydowana, rzeczowa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka