Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński
583
BLOG

Narodzie, moi drodzy rodacy nie dawajmy się ogłupiać!

Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński Polityka Obserwuj notkę 29

Przecież obecni politycy to raptem kruszynka polskiego społeczeństwa która, w większości  stara się jak tylko może nami, narodem polskim manipulować by zawłaszczyć naszą Ojczyznę i żyć w dostatku kiedy my naród polski z dnia na dzień biedniejemy!

A przecież to właśnie my naród polski wybieramy ich po to by nam służyli, by żyło nam się godnie i dostatnio. Tymczasem jednak oni w kampaniach wyborczych kłamią po to by dorwać się do „koryta” nas mając głęboko gdzieś a może jeszcze głębiej.
 
Zauważcie że w naszej polityce, na najwyższych szczeblach władzy mamy ludzi którzy za komuny byli agentami różnych służb, donosicielami i sprzedawczykami, robili to po to by w tamtych czasach „żyło im się godnie i dostatnio”. Robili to w pełni świadomie, „sprzedawali” porządnych Polaków walczących o Wolną Ojczyznę, o godne i dostatnie życie narodu. Mieli z tego różne „profity” i żyli „bezpiecznie” na naszej, prawdziwych patriotów polskich krzywdzie, Tak było wówczas i tak jest dzisiaj, bo przecież tacy ludzie, sprzedajne świnie nie zmieniają się nagle na ludzi godnych szacunku i uczciwych w stosunku do narodu i Ojczyzny.

Dorwali się do „koryta” i robią wszystko by przy tym żłobie utrzymać się jak najdłużej i żyć dostatnio naszym kosztem i kosztem naszej Ojczyzny doprowadzając nas, naród polski i nasza Ojczyznę do upadku!

Zakłamanie i oszukiwanie nas ciągle trwa - niestety to jest bardzo przykre, a najgorsze w tym wszystkim jest to że coraz łatwiej nami manipulują wykorzystując naszą narodową wadę – lenistwo. Tak to prawda jesteśmy leniami, nie chce nam się samodzielnie myśleć, wolimy wierzyć mediom, mediom które w większości nie są już nasze, Polskie! Mediom które wspierają tych sprzedawczyków, te „rządzące” marionetki które służą tym którzy grabią co się da w naszej Ojczyźnie.

Prawdę o nich pisze 
Grzegorz Michalski w swoich artykułach i wielu innych ale wy wolicie „czysto polskie” media i wierzycie w to co w zmanipulowany sposób starają się wpoić w polski naród by nami zawłaszczyć i żyć naszym kosztem po to by przejąć władzę nad nami i naszą Ojczyzną! A przecież to my, naród polski powinniśmy żyć godnie i dostatnio, to nasza Ojczyzna Polska powinna się rozwijać dzięki naszym przedstawicielom których wybieramy na naszych przedstawicieli… Jest jednak całkowicie inaczej, dajemy się ogłupiać, okłamywać i wybieramy po prostu nieudaczników którzy tak naprawdę nigdy w swoim życiu nic dobrego dla nas narodu polskiego i naszej Ojczyzny nie zrobili, co gorsza byli donosicielami i sprzedawczykami tych wszystkich którzy chcieli naszego dobra i dobra naszej Ojczyzny!

Dzisiaj „czysto polskie” media głoszą o wojnie „Polsko – Polskiej” starając się zmanipulować nas do tego stopnia abyśmy uwierzyli że Polska to jedynie „Platforma Obywatelska” i „Prawo i Sprawiedliwość” i przykre to bo wy zaczynacie w to wierzyć i dajecie sobą manipulować do tego stopnia że wybieracie tych którym Tak naprawdę nie zależy na nas, narodzie polskim i naszej ukochanej Ojczyźnie za której wolność przelewali krew i ginęli nasi przodkowie.

Dlaczego tak się z nami dzieje, dlaczego pozwalamy garstce pseudopolityków wspieranych przez zaborcze media otumaniać i sobą manipulować? Czy nie zależy wam na godnym życiu waszych rodzin i wolności naszej Ojczyzny? Czy nie potrafimy myśleć rozsądnie dla dobra nas samych? Czy naprawdę wypalił się w nas szacunek do samych siebie i bardziej szanujemy sprzedawczyków i tych którzy grabią Polskę naszą Ojczyznę od własnych rodzin i samych siebie?

Zastanówcie się nad sobą, pomyślcie czy o to wam chodzi by stać się jedynie siła najemną do najgorszych prac za grosze, a nasza Ojczyzna – Polska ma stać się skansenem i jedynie miejscem bogacenia się innych narodów którzy nas Polaków mają głęboko gdzieś…. A dzieje się źle z Polską już od dawna, wspominałem o tym w artykule 
Polska dla Polaków – przeczytajcie i pomyślcie, polecam także inny mój artykuł, Polityka to najlepszy biznes w Polsce – ja wierzę że wielu z was zrozumie w końcu że trzeba zakasać rękawy i zacząć walczyć o dobro naszej Ojczyzny i nas samych, o godne życie naszych rodzin i wolność naszej Ojczyzny. Wierzę że zaczniemy robić to Aby dęby i brzozy, aby wyrósł las w Polsce, las który zniszczyły chwasty.

Przemysław T. Kudliński

 


Prezydent Izraela: Wykupujemy Polske, Wegry i Rumunie!

Prezydent Izraela: Wykupujemy Polske, Wegry i Rumunie!


Przemysław T. Kudliński ...po prostu człowiek ... Kontakt: poczta | gg: 7010003   Czym jestem?   Szarą żywą bryłą Która przez życie toczy się szare, Bez sensu, Bez wiary w człowieka, W istnienie. Bo czym jest istnienie bez wiary? Jest mrokiem, pustynią, kamieniem, Nicością. Jest powolnym konaniem.                       Grudzień 1973 PeKa ...te słowa napisałem w 1973 roku, gdy odchodził najbliższy memu sercu człowiek, mój dziadek. Człowiek który nauczył mnie szacunku do innych ludzi, człowiek dla którego wszystko wokół, ludzie, zwierzęta, przyroda, było ważniejsze niż on sam. Tak to wówczas odbierałem, ale gdy otrząsnąłem się, zrozumiałem że to było złudzenie, dziadek po prostu był człowiekiem całym swym sercem i duszą i dlatego był taki a nie inny. Dawał siebie innym i dostawał... Minęło tyle lat, kocham go, podziwiam i staram się mu dorównać, czy mi się to uda? ...marzy mi się żeby moje przyszłe wnuki żyły w normalnym państwie, w państwie w którym politycy służą państwu a nie państwo politykom. Dla mojego dziadka ja byłem najważniejszy, a może mi się tak wydawało - ale naprawdę tak się czułem gdy z nim przebywałem, i kocham go za to, chcę więc być taki jak on, kochać swoje wnuki i dać im wszystko co pozwoli im godnie żyć, no nie dosłownie dać, ale stworzyć takie warunki by dzięki swojemu zaangażowaniu mogli żyć godnie. Zacznijcie robić to samo, bądźcie natchnieniem dla najbliższych i stwórzcie im możliwość zaangażowania się w pracę dla swojego dobra, dobra najbliższych, niech nauczą się pracować po to by uczciwie i godnie żyć. W niektórych przypadkach zacząć trzeba będzie od samych siebie - zacznijmy więc razem... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka