Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński
338
BLOG

Polityka to najlepszy "biznes" w Polsce

Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński Polityka Obserwuj notkę 2

Niestety tak to wygląda na naszym politycznym rynku. I to jest przykre, mało tego doprowadza to do degradacji naszej Ojczyzny.

Zauważcie że obecnie w polityce mamy ludzi którzy Tak naprawdę nic dobrego dla ludzi i Ojczyzny nigdy nie zrobili, mało tego w polityce naszej mamy masę ludzi którzy poza polityką tak naprawdę nie dali by sobie rady bo w większości to są lenie i nieudacznicy dysponujący jedynie „odpowiednim” bajerem i znaczną ilością „zaplecza” które ich wspiera.
               

I wreszcie co nie jest tajemnicą, znaczna część obecnych naszych polityków to agenci różnych służb, sprzedawczyki którzy za komuny by żyć „godnie” donosili na kogo popadnie. Dzisiaj te sprzedajne świnie zajmują wysokie miejsca w rządzie, sejmie czy senacie.

Powiedzcie mi moi kochani rodacy czy takie coś wam odpowiada, czy nasza Ojczyzna zasłużyła na to by nią rządziły sprzedajne świnie i to za nasze budżetowe pieniądze które otrzymują mało co robiąc w ilościach znacznie przekraczającej solidnie pracujących Polaków?

Ja uważam że nie! Powiem też że jak najszybciej musimy to zmienić po to by wreszcie Polska stała się naprawdę Polska i aby naród żył godnie i dostatnio.

Sprawa jest prosta wymaga jednak naszego zaangażowania i nieco pracy. Ale czego się nie robi dla siebie i najbliższych a docelowo dla dobra narodu i Ojczyzny. Jak to rozwiązać? W prosty sposób, musimy znowelizować ustawę o partiach politycznych, przygotować nowelizację solidnie i złożyć do sejmu jako projekt ogólnospołeczny!

Na czym ma polegać ta nowelizacja? Moim zdaniem w skrócie powinno to wyglądać Tak:

Partie polityczne powinny być finansowane jedynie z własnych składek a górna miesięczna granica tej składki to 100 złotych. To najlepsze rozwiązanie dla naszej Ojczyzny dlatego że wówczas partie aby zdobyć poparcie musiałyby zacząć solidnie działać wśród ludzi i dla ludzi. Partie polityczne powinniśmy traktować jak firmy, dobrze i solidnie działająca firma nie ma problemów z klientami bo każdy dobrze obsłużony klient daje następnych i taka firma dobrze prosperuje. Tak powinno być z partiami.

Dzisiaj Polska jest na krawędzi bankructwa, prawo gospodarcze napisane jest pod zagraniczne firmy i dzięki temu nasze, polskie firmy upadają, napisałem o tym w artykule - 
Polska dla Polaków - to boli i cierpi na tym cały naród i Ojczyzna.

A Stocznia Szczecińska – w 2008 roku zdobyła tytuł „Statek Roku” na świecie, po ogłoszeniu tych wyników portfel zamówień rósł w bardzo szybkim tempie i nagle stał się CUD – portfel zamówień zniknął i stocznia „została sprzedana”, a tak naprawdę rządzący jedynie doprowadzili do tego by stocznia upadła bo …. W tamtym czasie niemieckie stocznie stały na krawędzi bankructwa a pani Merkelowej nie pasowało to że istnieje możliwość rozwoju polskich stoczni więc…

To samo dzieje się obecnie z Zakładami Chemicznymi w Policach i „Gazoportem” w Świnoujściu, Niemcom to nie pasuje wiec rządzący przymierzają się do … Dla nich ważniejsi są wszyscy ci z zewnątrz niż my naród Polski i nasza Ojczyzna, dla nich prawdopodobnie od Ojczyzny ważniejsze są srebrniki!

A KGHM - przynoszący duże zyski Polsce, sprzedany za grosze by załatać dziurę budżetową ... A kopalnie które chce się zamykać by później sprzedać je za grosze "ludziom z zewnątrz" ...

Polityka Polska to obecnie takie grabie, a czy ktoś widział grabie które grabią od siebie? Na pewno nie grabie zawsze grabią do siebie i Tak robią politycy, szczególnie ci obecnie rządzący naszą Ojczyzną!

Dlatego musimy to zmienić, musimy zakasać rękawy i zrobić wszystko ażeby nowelizacja ustawy o partiach politycznych weszła w Zycie. To przecież najlepsze wyjście dla naszej Ojczyzny i dla nas bo wówczas będzie szansa na to abyśmy w końcu zaczęli żyć godnie a nasze rodziny dostatnio. To także może uratować naszą Ojczyznę Polskę przed sprzedażą i zawłaszczeniem jej przez siły którym służą obecni nasi sprzedajni politycy!

Przemysław T. Kudliński

PS.
Wszystkich którzy są zainteresowani działaniem dla Narodu i Ojczyzny, a szczególnie tym o czym napisałem czyli nowelizacją ustawy o partiach politycznych proszę o maila na:  bud@icpnet.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć – zakaszmy rękawy i zróbmy to czego potrzebuje nasza Ojczyzna by istnieć i my sami by żyć godnie i dostatnio w Polsce pod rządami prawdziwych ludzi a nie sprzedajnych świń!

Przemysław T. Kudliński ...po prostu człowiek ... Kontakt: poczta | gg: 7010003   Czym jestem?   Szarą żywą bryłą Która przez życie toczy się szare, Bez sensu, Bez wiary w człowieka, W istnienie. Bo czym jest istnienie bez wiary? Jest mrokiem, pustynią, kamieniem, Nicością. Jest powolnym konaniem.                       Grudzień 1973 PeKa ...te słowa napisałem w 1973 roku, gdy odchodził najbliższy memu sercu człowiek, mój dziadek. Człowiek który nauczył mnie szacunku do innych ludzi, człowiek dla którego wszystko wokół, ludzie, zwierzęta, przyroda, było ważniejsze niż on sam. Tak to wówczas odbierałem, ale gdy otrząsnąłem się, zrozumiałem że to było złudzenie, dziadek po prostu był człowiekiem całym swym sercem i duszą i dlatego był taki a nie inny. Dawał siebie innym i dostawał... Minęło tyle lat, kocham go, podziwiam i staram się mu dorównać, czy mi się to uda? ...marzy mi się żeby moje przyszłe wnuki żyły w normalnym państwie, w państwie w którym politycy służą państwu a nie państwo politykom. Dla mojego dziadka ja byłem najważniejszy, a może mi się tak wydawało - ale naprawdę tak się czułem gdy z nim przebywałem, i kocham go za to, chcę więc być taki jak on, kochać swoje wnuki i dać im wszystko co pozwoli im godnie żyć, no nie dosłownie dać, ale stworzyć takie warunki by dzięki swojemu zaangażowaniu mogli żyć godnie. Zacznijcie robić to samo, bądźcie natchnieniem dla najbliższych i stwórzcie im możliwość zaangażowania się w pracę dla swojego dobra, dobra najbliższych, niech nauczą się pracować po to by uczciwie i godnie żyć. W niektórych przypadkach zacząć trzeba będzie od samych siebie - zacznijmy więc razem... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka