Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński
511
BLOG

Polska umiera, usycha i znika...

Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński Polityka Obserwuj notkę 4

I jest to zasługą naszego społeczeństwa, narodu, Polaków…

Bo przecież to od nas narodu polskiego zależy jaka będzie Polska, nasza Ojczyzna. Przecież nasi przodkowie przelewali krew, oddawali życie za to żeby Polska była Polską, żeby naród żył godnie i dostatnio, a dzisiaj co się dzieje z narodem, z Polakami?

Nic nadzwyczajnego, po prostu z Polaków zrobiono dno, szambo. Nasi rodacy zamiast logicznie myśleć zdają się na to co piszą media, a media w większości niestety są już nie nasze, nie polskie a wręcz przeciwnie. Media te które wciskają nam taką czy inną informację są obce Polsce, naszej Ojczyźnie, wręcz wrogie narodowi polskiemu i naszej Ojczyźnie.

No ale lenistwo Polaków doprowadza do tego że te obce nam media zdobywają poklask wśród naszego narodu, zyskują same plusy i zdobywają to na czym im zależy – zdobywają po kawałku naszą Ojczyznę.

Czy na tym zależało naszym przodkom którzy oddawali życie, przelewali krew po to by naród polski żył w Polsce, w swojej Ojczyźnie. Na pewno nie, ale szubrawcy którzy nie mogli Polski zdobyć siłą wymyślili inny sposób, postanowili zdobyć Polskę podstępem i to im się udaje, naród zamiast myśleć daje się ogłupiać mediom i pozwala na zawłaszczenie naszej Ojczyzny, przykre to ale prawdziwe.

Czy można to zmienić i uratować naszą Ojczyznę?

Można, wystarczy tylko chcieć tego czego chcieli nasi przodkowie, tego żeby Polska była Polska! Tego żeby naród polski żył godnie i dostatnio. Ale jak to zrobić?

To bardzo proste, zacząć należy od zmiany ustawy o partiach politycznych, należy przygotować nowelizację ustawy o partiach politycznych jako projekt ogólnospołeczny, a powinien on zawierać to aby partie polityczne utrzymywały się jedynie z własnych składek, a górna kwota miesięcznej składki powinna wynosić 100 złotych!

Jeżeli takie coś by przeszło wówczas partie polityczne aby zdobyć poparcie musiałyby zacząć działać wśród ludzi i dla ludzi, a przecież o to chodzi, prawda?

Dzisiaj politykami są ludzie którym zależy głównie na „korycie”, ludzie którzy w normalnym życiu nie potrafili by nic wielkiego osiągnąć, bo nic im nie wychodziło dlatego poszli do „polityki” i tutaj osiągnęli sukces, bo mają bajer i potrafią w cwany sposób ogłupiać społeczeństwo nic nie dając Tak naprawdę!

Czy nie jest nam przykro że z dnia na dzień Polska zaczyna znikać z mapy świata? Czy nie zauważacie tego że od kilku lat prawo gospodarcze napisane jest pod zachodnie firmy, a te co 3-4 lata zmieniają nazwę lub właściciela nie płacąc dzięki temu podatków i innych opłat które muszą płacić polskie firmy?
Czy nie widzicie tego że te zachodnie firmy dzięki temu wyprowadzają z Polski ogromne pieniądze doprowadzając Polskę na krawędź przepaści, ale to zasługa naszych wszystkich polityków.

Powiem tak wszyscy polscy politycy lecą z nami, Narodem i naszą Ojczyzną w bambuko, wszyscy łącznie z rządem i Prezydentem - wiedzą że prawo gospodarcze napisane jest pod zachodnie firmy które co 3-4 lata zmieniają nazwę lub właściciela. Nie płaca żadnych podatków ale za to wyprowadzają z Polski ogromne pieniądze - dzięki temu Polska biednieje, polskie firmy padają jedna po drugiej, naród biednieje, a wystarczyło tak jak proponowałem kiedyś - obniżyć ZUS i podatki a nasza Ojczyzna rozwijałaby się w zawrotnym tempie a Polacy żyli by godnie i dostatnio!
 
Dzisiaj mamy jedynie jedno wielkie zakłamanie ze strony wszystkich polityków, a robią to tylko po to by nie stracić "koryta" które jest wciąż pełne dzięki nam, Narodowi polskiemu - politycy jednak mają nas Polaków głęboko w d...e im zależy jedynie na kasie, czyli na pełnym "korycie" ...

Przygotujmy więc nowelizację ustawy o partiach politycznych, zróbmy to aby w końcu politycy służyli narodowi i Ojczyźnie a nie siedzieli w polityce jedynie dla pełnego koryta.

Zróbmy wszystko aby nasi przodkowie którzy oddali życie i przelewali krew za naszą Ojczyznę byli z nas dumni i zauważyli że przejęliśmy po nich te szlachetną cechę, to co pozwala być prawdziwym człowiekiem i Polakiem w Polsce naszej Ojczyźnie.

Przemysław T. Kudliński


Czym jestem?


Platforma Cię Kocha

Platforma Cię Kocha

Przemysław T. Kudliński ...po prostu człowiek ... Kontakt: poczta | gg: 7010003   Czym jestem?   Szarą żywą bryłą Która przez życie toczy się szare, Bez sensu, Bez wiary w człowieka, W istnienie. Bo czym jest istnienie bez wiary? Jest mrokiem, pustynią, kamieniem, Nicością. Jest powolnym konaniem.                       Grudzień 1973 PeKa ...te słowa napisałem w 1973 roku, gdy odchodził najbliższy memu sercu człowiek, mój dziadek. Człowiek który nauczył mnie szacunku do innych ludzi, człowiek dla którego wszystko wokół, ludzie, zwierzęta, przyroda, było ważniejsze niż on sam. Tak to wówczas odbierałem, ale gdy otrząsnąłem się, zrozumiałem że to było złudzenie, dziadek po prostu był człowiekiem całym swym sercem i duszą i dlatego był taki a nie inny. Dawał siebie innym i dostawał... Minęło tyle lat, kocham go, podziwiam i staram się mu dorównać, czy mi się to uda? ...marzy mi się żeby moje przyszłe wnuki żyły w normalnym państwie, w państwie w którym politycy służą państwu a nie państwo politykom. Dla mojego dziadka ja byłem najważniejszy, a może mi się tak wydawało - ale naprawdę tak się czułem gdy z nim przebywałem, i kocham go za to, chcę więc być taki jak on, kochać swoje wnuki i dać im wszystko co pozwoli im godnie żyć, no nie dosłownie dać, ale stworzyć takie warunki by dzięki swojemu zaangażowaniu mogli żyć godnie. Zacznijcie robić to samo, bądźcie natchnieniem dla najbliższych i stwórzcie im możliwość zaangażowania się w pracę dla swojego dobra, dobra najbliższych, niech nauczą się pracować po to by uczciwie i godnie żyć. W niektórych przypadkach zacząć trzeba będzie od samych siebie - zacznijmy więc razem... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka