Piotr Stróż Piotr Stróż
602
BLOG

Takie tam obrazki. Monika wSieci i Rząd Tuska w Izraelu.

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 2

Na fajne obrazki natknąłem się  dzisiej w Sieci. Nie wiem czy wszyscy widzieli, a robią (przynajmniej na mnie) niesamowite wrażenie. No to wklejam tu.

Taki znalazłem na Twitterze. Monika w świetnej formie i Generał też. A do tego w muszce. Rewelacja. Nie widać dokładnie niestety prawej ręki Generała, ale co tam, można sobie wyobrazić.

Ale to chyba fotomotaż, bo na stronie "nieprzyzwoitego" (wg premiera Tuska) Tygodnika www.wsieci.pl/aktualne-wydanie-sieci.html

z podtytułem "Aktualne wydanie" znalazłem zupełnie inny obrazek - o taki


A jeszcze spodobał mi się inny obrazek - z Ziemi Obiecanej, znaleziony na fejsbuku

I nie wiem, czy wszystkich rozpoznałem, ale chyba widzę i rozpoznaję między innymi przewodniczacego Tuska, profesora Bartoszewskiego, znaną z empatii Panią doktor chyba Minister Zdrowia, a obecnie Marszałek Sejmu Ewę Kopacz.

Tej, ale tego z brodo (koło Cichockiego) jakoś nie kojarzę, może to np. Graś (bo go nie widzę) się zamaskował, przebrał za św. Mikołaja, albo jakiś inny to gościu - nie z :naszego" rządu?

 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka