Piotr Stróż Piotr Stróż
497
BLOG

1 Maja w Koninie

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 10

Wyszedłem na chwilę, a tu jakaś muza dobega z Alei 1 Maja, no to idę zobaczyć co jest grane. Orkiestrę wzięli - wyjaśniła mi spotkana po drodze Pani Zosia, obiecała, że zapyta czy zapłacili i czy ze swoich.

 Ale jaką willę, może chodzi o tę?

 Tłumów nie było.

 Ale Policja dopisała.

I autobus podstawili, coby dojechać na darmowo grochówke

 

 

A po grochówce wypada zobaczyć chyba pomnik Konia na Placu Wolności, no nie?

 Do Gier tych no - szachów się raczej nie nada, ale sto i do kogoś nawet jakby podobny...

 A ten z kolei Mi Milowy Słup Mi się kojarzy z Misiem.

 

No i jeszcze mamy Bulwary.

 Więcej zdjęć tutuaj

 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka