Polskie ZOO Polskie ZOO
174
BLOG

Art. 231 §1 kk. Sami święci głupcze!

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Piszę zarys wstępu do edycji korespondencji z Pogodą i Tańculą i czytam od cholery statystyk o tym art. 231 §1 kk. No sami święci u nich. Nawet mi tytuł przyszedł do głowy "Art. 231 §1 kk. Sami święci głupcze!" - gdzie głupcem jest obywatel. Ja. To kpina, by na tyle postępowań wszystkie umarzać. To się kupy nie trzyma z innymi statystykami Seremeta. Za duża różnica statystyczna pomiędzy wszczętymi postępowaniami wobec nie-prokuratorów i prokuratorów i nieproporcjonalna liczba umorzeń i aktów oskarżenia oraz wyroków. Czy tam w Generalnej matematyki nie znają i algorytmów? Jak pokazuje sprawa Wąsak, Kempki i Banasiuk to czyszczenie brudów prokuratorskich oparte jest na nieściganiu przestępstw. Banasiuk w ogóle nie była przesłuchana. Oskarżony lekarz w końcu "w zębach" sam przyniósł dowody przestępstwa tzw. wymiaru sprawiedlwości. Ponad trzy lata śledztw w sprawach medycznych a Tańcula i Pogoda nawet zdjęc USG nie mieli. Działały te zdjęcia jak czerwona płachta na byka. Lekarz nie kłamał tylko dwie prokuratorki kamały za niego i sędzia kłamała. Te zdjęcia USG, których łomżyński prokuratorek nie chciał widzieć nawet a siedlecki prokuratorek pomawiał mnie, że ja jestem gołosłowny, że lekarz je ma i przetrzymuje. Miał panie Zmudziński. 

Umarzanie z art. 231 KK jest oparte na niewykonaniu obowiązku służbowego przez kumpla. Przestępstwo przestępstwem pogania. Wewnątrz prokuratury. Przy takiej "tuszowalni" pozostaje wyłącznie pozywanie prokuratorów i Skarbu Państwa. Tylko to otwiera drogę prawną i można ciągnąc do Strasburga. Ludzie z tego rezygnują nie ze względów, że nie mogą z tej drogi korzystać, tylko jest krótki czas by np. w kwestii ochrony dóbr osobistych otrzymać odszkodowania a dla idei im się nie chce. Ale mi się chce. Zawsze byłem idealistą a idąc drogą prawdy dlatego tak cenię prok. Witkowskiego. Myślę, że to byłby dobry wstęp do edycji: art 231 i jak prokuratorzy zatuszowali przestępstwo nie przesłuchując nawet Banasiuk. I jako ilustracja zdjęcia cyfrowe nerek - dowodu przestępstwa prokuratury łomżyńskiej. Niech ten Węgrów przyklepie tuszowanie. Ja im nie będę dawał tych zdjęć. Zostawiam je jako "gilotynę" na prokuratora i sędziego, który zatuszuje i będę mógł pozwać tych ludzi i Skarb Państwa. A że tych zdjęć nie mają, nie mają ekspertyz, które ja mam to pociągnę ich do Strasburga najwyżej. Nie chodzi o pieniądze, chodzi o to by im kark zawodowy skręcić. A jeśłi się nie uda to po prpstu zdemaskowac jak nawołuje Balcerowicz. nagłasniac, ujawniac demaskowac. Ich oraz ich zwierzchników. 

Podtrzymuję ksywy dla Tańculi i Pogody. Art. 231 §1 kk. Sami święci głupcze!  Myślę, że ten Hop poszedł siedzieć tylko dlatego, że któryś kolega mu nogę podstawił bo nie chciał się podzielić. Albo ten co parę butelek wódki wziął w apelacji. Któryś kumpel się mu za coś "odwinął". No przecież u nich sami święci. Samozwańczy święci... Głupcze? Sami święci umorzeni... Zatuszowani? 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo