Polskie ZOO Polskie ZOO
191
BLOG

Kłamstwo ma się dobrze i jest obojętne jakim samochodem jeździ.

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

"Kłamstwo ma się dobrze" - powiedziała dzis moja lekarka - "i jest obojętne jakim samochodem jeździ cabrioletem czy BMW. Ono zawsze ma sie dobrze". Rosjanka. Jedna z najwspanialszych osób, które poznałem. Swoje przezyła. I w Rosji, i w Polsce. Dośc powiedziec, że traciła prace tutaj tylko dlatego, że dla młodej gówniary po studiach "pociotka" potrzebny był etat. Wyrzucali Rosjankę - wieloletniego patomorfologa pracującego tu jako lekarz rodzinny. Wolę lekarza z doświadczeniem niż gówniarę z ledwo co skończonymi studiami. Serce mi się dziś "wściekło" znowu. Częstoskurcze i jakieś medyczne plugastwa. Byłem u rodzinnej. 

"Kłamstwo ma się dobrze". Tak, bez względu na to w co jest ubrane. W jakie słowa i garnitury. Bez względu na to jakie fryzury nosi i jakie ubrania. Pozostaje kłamstwem. Z systemem nikt nie wygrał ale co to jest ten "system"? To przestępcy w organach Państwa, którzy te organa zawłaszczają i kryją się nawzajem. To nic nie kosztuje skłamac dla kolegi. Nazwiskami kłamców mógłbym sypac jak z rękawa. To ścierwa. To są zgniłki moralne. Ale to nic nie kosztuje by nimi byc i nie pociąga za sobą żadnej odpowiedzialności. Byleby się kasa zgadzała i poparcie kłamców. Byleby miec poparcie na prezesa, by zostac szefem. Byleby dyrygowac orkiestrą sitwy. 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo