Polskie ZOO Polskie ZOO
215
BLOG

Polsce potrzebny jest legalny Stonoga

Polskie ZOO Polskie ZOO Polityka Obserwuj notkę 1

Polsce potrzebny jest legalny Stonoga. Ktoś jego pokroju. Ktos z jego tupetem i odwagą. Ktoś kto będzie demaskował przestępców w organach Państwa. Ktoś kto będzie demaskował ludzi klamliwych, nieuczciwych, kolesiów, ciotki i pociotki zawałaszczających organa Państwa na szkode społeczną. Na szkodę nas wszystkich. 

Robiłem to samo co on na moim blogu. Dzień po dniu, czasem pare razy dziennie opisywałem jak się tuszuje błędy medyczne, fałszowanie dokumentów, ukrywanie ich. jak dowody znikają i nie trafiają do sądu. Wczęsniej zrobiłem prawie to samo co zasłużeni dla Polski klenerzy. Te podsłuchy były ich zasługa dla nas. Otworzyły oczzy wszystkim a to co było tajemnica poliszynela, predmiotem domysłów i plotek usłyszeliśmy po prostu. Piszę "prawie", bo ja nie zakładałem podsłuchów. Po prostu nagrywałem wszystko i wszystkich - tych Sobczaków, Serowików, Pogodów, Sokólskich i skumanych z nimi lekarzy także nagrałem. Mam dowody. Mam kompromitujące nagrania.

Dlaczego to robiłem? Z pragnienia sprawiedliwości. Dusiłem się w ich klamstwach. Z pragnienia prawdy. I... postanowielm ich zdemaskowac - łowców skór w organach Państwa. Mam ten komfort, że nie musże już dbac o to, by komuś nie stanąc na odcisk. Czasem specjalnie im dopiekam. Nie musze już o nic dbac. Doprowadzili do tego, że ja już nie wyzdrowieję. Dziś już wiadomo, że umrę. Ale jeszcze za życia zorganizuję im moją stypę. 

Konieczny jest Polsce legalny Stonoga. Ktoś z jego determinacja i brakiem oporów, by walic nazwiskami przestępców w organach Państwa. 

 

 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka