Polskie ZOO Polskie ZOO
136
BLOG

Czy zniknęły kolejne zdjęcia USG w szpitalu?

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 0
Ku mojemu zszokowaniu totalnemu dziś dowiedziałem się, że nie ma zdjęc USG nerek z mojego leczenia w szpitalu z 19-20 lutego 2013 roku. Nie udostępnili mi. W Karcie informacyjnej jest, że badanie było. Były wykonane, wydrukowane, widziął je ordynator i... nie ma ich. Mam nagranie oczywiście konsultacji lekarskich. Ordynator mówił, że widział na zdjęciach. Gdzie one są? Złożyłem dziś pismo. Rozmawiałem z dyrektorem ds. medycznych i ordynatorem. Zobaczymy co powiedzą. Tak się zastanawiam ile dokumentów z mojego leczenia jeszcze zniknie? Tańcula prowadzi śledztwo a zdjęcia wyparowaly w szpitalu? Z 2013 roku także? Dlaczego to zrobili? Lekarz zdiagnzował torbiele rdzeniowe obu nerek a nie rozpoznał przerostu kolumny środkowej błednie diagnozując ją jako torbiel. Był to błąd a ja poszedłbym znowu na stół operacyjny bez powodu. Pewnie gdybym miał zdjęcia od tego lekarza, który mi ich nie udostępniał to nie popłeniłby tego błędu jego kolega. To pokazuje jak zdjęcia USG z stanem pooperacyjnym nerek były ważne w mojej diagnostyce. Czy to wszystko inspirował szpital? Prok. Witkowski zalecał przeanalizowac całośc leczenia. Gówno analizowali. Pozorowali od poczatku. Czy pierwotne błędne leczenie było w szpitalu? Dla pieniędzy łowcy skór zrobią wszystko. Zabijali za tysiąc zł. przecież. 

Za jakiś czas "Wyborcza" opisze - mam nadzieję - również zniknięcie tych zdjęc jako posumowanie śledztw - w trakcie ich trwania znkają kolejne dokumenty. Interes prokuratorków moim kosztem. Znika główna dokumenatcja - diagnostyka obrazowa. W "Wyborczej" byli dzis też w szoku, ze zdjęc nie ma. Ja walcze o diagnosykę obrazową i w szpitalu i z leczenia prywatnego a ona ot tak znika sobie w szpitalu? Artykuł ostatni będzie o śledztwach tylko. Tak obiecali. Po lekarzach i prokuratorach to spłynie, byleby pacjent nie dostał odszkodowania. Pacjent? Jaki pacjent! Skóra dla łowców skór w prokuraturze. Odszkodowanie to okazja by się podzielic między sobą z lekarzami. Bądźmy realistami. Pięniędzy nie robi się na wykrywaniu przestępstw tylko na ich tuszowaniu. Takich organicznie uczciwych jak prok. Witkowski jest garstka. 

Nie ma zdjęc USG moich nerek w szpitalu! Dla pieniędzy zrobią wszystko. A Tańcula będzie ich krył razem z tym swoim Wilkiem. Tak jak wczesniej Pogoda z Więckiewiczem. To był tylko cyrk ze zmianą własciwości miejscowej przez Seremeta. Cynicy. Kompletni cynicy. Nie dawałem łapówek prokuratorom. Może powinienem? Wolałem iśc drogą prok. Witkowskiego. Nie zamierzałem płacic, by byli uczciwi. Więckiewicz, Tańcula, Pogoda, Wilk... Bezczelni cynicy. 

Znowu zniknęła dokumenatcja medyczna! Przeklęte ścierwa! Niech się sami zgłoszą ci, ktorych to słowo obraża. Jak mam dochodzic praw, skoro dokumenatcja znika? Ścierwa! Nigdy nie cofnę tych słów. Są w sam raz. Bo co te prokuratory teraz zrobią? Będą udawadniac, że torbiele zniknęły na pstryk a żonka w sądzie przyklepie. 

 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo