pomidorowa pomidorowa
337
BLOG

EU: niby mało ważne

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 1

Cały tekst jest bardzo ciekawy ja wyrwę kawałek...

 

Przy bliższej analizie życiorysów kandydatów okazało się, że zaskakująco wielu z nich ma komunistyczną przeszłość. O kogo chodzi? Najwięcej mówi się o Węgrze László Andorze i Czechu Štefanie Füle, na których ciążą podejrzenia, że mogli być nawet członkami tajnych komunistycznych służb. Jednak wątki wskazujące na krótszy lub dłuższy romans z ZSRR można znaleźć jeszcze u kilku kandydatów.

www.polskatimes.pl/fakty/swiat/190769,chadecy-zbyt-wielu-lewicowych-kandydatow-do-komisji,id,t.html#pz_51296

 

Wygląda więc na to że wspominane tu i tam ocieplenie stosunków EU-RUS może zyskać solidne podstawy.

 

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka