pomidorowa pomidorowa
574
BLOG

Panie Igorze

pomidorowa pomidorowa Rozmaitości Obserwuj notkę 2

"Uwaga, będziesz widział komentarze i notki, których lektury nie polecamy. A nawet dobrze radzimy, by tych ustawień nie zmieniać. Zmienione ustawienia zostaną zachowane przez czas obecnej sesji w salon24.pl. Jeśli chcesz widzieć te treści podczas następnej wizyty, musisz ponownie zmienić ustawienia po zalogowaniu."

Buahahahaha.....

Jak Pan wytłumaczy czytelnikom takie cudo ?? A może już Pan wytłumaczył tylko umknęło mi z oczu..

Ja rozumiem takie rozwiązanie, ale przy każdej sesji ??????

To fakt, Salon24 to Pana dziecko, ale w ten sposób sugeruje Pan że salon czytają idioci, którzy nawet nie mają pojęcia że nie chcą czytać tego co czytają.

Ps. a informacje o pracach technicznych akurat dzis i jutro wywołują uśmiech na mojej twarzy.

Wiem wiem...już nic nie piszę...teraz przychodzi pora na 7 godzin lektury......oczywiście tego co niewyfiltrowane :)

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości