pomidorowa pomidorowa
454
BLOG

1 CHF = 3,20 PLN

pomidorowa pomidorowa Gospodarka Obserwuj notkę 6

Zaciekawiła mnie jedna wypowiedź w tej sprawie:

 

błąd - czarne chmury dopiero nadciągną

hooligan1414 22.12.10, 20:05 Odpowiedz
bo oprocentowanie francziszka tez nigdy nie bedzie takie niskie. Hej kredytowa hołoto - wiecie na czym polega mat w szachach? król nie ma już dokąd uciec. Z wami będzie tak samo - jak stópki pójdą w górę przewalutowania wam nic nie dadzą - nie będzie dokąd uciec. Cóż - usiedliście do gry z szulerami, facetami, którzy takich jak wy w milionach sztuk przerobili na mielone w trakcie ostatnich kilkudziesięciu lat. W ręku macie same blotki. więc jaki może byc wynik gry. Banksterzy kilka lat temu chwycili was za nabiał - na początku było delikatne masowanko na podnietkę. Ale wkrótce porzadnie ścisną - przygotujcie się na pestkowanie - uszami duszy słyszę śpiewy drobnym falsecikiem :)
 
 
 
 
 
Co do formy można się mocno sprzeciwiać...ale co do treści (odszumionej)??
 
A pojawia się to w tym samym czasie co informacja o zagrożonych bankructwem 5 milionach Polaków.
 
No ale wiadomo..to tylko GW więc po nich różnych rzeczy można się spodziewać.
pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka