prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl
192
BLOG

Śmiechu warte

prawymsierpowym.pl prawymsierpowym.pl Polityka Obserwuj notkę 0

Od lat powtarzałem, że prawicy brakuje poczucia humoru i stąd m.in. powstała strona prawymsierpowym.pl. Wiadomo, raz lepiej, raz gorzej z tym poczuciem humoru, ale ważne, że coś w tej materii drgnęło. Wczoraj miałem okazję oglądać program „W tyle wizji” nadawanym w TVP INFO i muszę przyznać, że panowie (Ziemkiewicz i Wolski) mnie zaskoczyli. Byli śmieszni, ale nie prymitywni. Oczywiście program ten powstał jako odpowiedź na „Szkło kontaktowe”, nadawane w TVN24. Tam nie jest śmiesznie, a humor jest ciężki. Jeszcze jak program prowadzi Miecugow lub Sianecki, to spanie murowane. Ani śmiesznie, ani ciekawie, choć wiernych fanów ten program ma. Pocieszające jest to, że i pod względem poczucia humoru prawica wyprzedziła liberałów.

http://prawymsierpowym.pl/index.php/2016/05/smiechu-warte/

Muszę też napisać parę gorzkich słów względem dziennikarzy „W sieci”. Robert Mazurek i Igor Zalewski zawiadują częścią humorystyczną tego tygodnika. Kiedyś uważałem, że robią to całkiem nieźle, ale od jakiegoś czasu uważam, że ich poziom drastycznie się obniżył. Czytam ich wypociny i nie widzę w tym nic śmiesznego. Kiedyś byli na fali, a teraz pikują ostro w dół. Również Ryszard Makowski nie jest wybitnie śmieszny, choć należał do Kabaretu OT.TO (który mnie nigdy nie śmieszył).

We współczesnej polityce drwina i ironia jest na wagę złota. Jedną szpilką można załatwić niejednego kłamcę i obłudnika. Trafnym dowcipem można obnażyć słabość polityków. Warunek jest jeden, musi być trafny, szybki, celny i śmieszny. Odnoszę wrażenie, że w pismach prawicowych ten poziom spadł. Niektórym panom chyba łatwiej było być w opozycji. Cóż, nastały nowe czasy i należy się dostosować. Przykłady dobrego humoru? A choćby Marcin Wolski i Rafał Ziemkiewicz. No i oczywiście prawymsierpowym.pl :-) .

Tak próbuję sobie przypomnieć co lepsze teksty z mojej strony i oto kilka smaczków:

- Są porządne ludzie w PO? Niesioł!

- Nowoczerska.pl – nikt przede mną nie użył tego zwrotu, ale nie mam nic przeciwko temu, żeby ktoś to małpował.

- Dlaczego Komorowski napisał bul, a nie ból? Bo uznał, że na bul trzeba być otwartym.

- Jaki nr rejestracyjny ma samochód Komorowskiego? WSI67

- Bronisław Komorowski urodził się w Obornikach Śląskich. Od początku coś mi tu śmierdziało. Chłopak ze WSI, jak nic…

Prawymsierpowym.pl poleca się na przyszłość.

Autor prywatnego bloga o mocno prawicowym zabarwieniu. Tym różnię się od innych blogerów, że publikuję wyłącznie własne teksty, ewentualnie teksty, które nigdzie indziej się nie ukazały. Oczywiście są promocje książek, które pewnie gdzieś się ukazały, ale jeśli chodzi o teksty (polityczne, historyczne, fraszki, przegląd tygodnia) to są wyłącznie mojego autorstwa. Blog mocno prawicowy dla tych co serce mają po prawej stronie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka