Prixo Prixo
102
BLOG

Azrael ?!%?$!&#!?! .... Co się stało ?

Prixo Prixo Polityka Obserwuj notkę 16

    Może mi ktoś wytłumaczyć, co się stało z blogiem Azraela ? Wczoraj nie miałem czasu zajrzeć głębiej na Salon, a gdy wpisałem w wyszukiwarce Azrael to wyskoczył mi tytuł jego wpisu "Na pożegnanie Salonu", ale nie da się już na niego wejść.

    Nie wiem więc, co jest w nim napisane, ale jeżeli przyczyną był mój wpis "Reżim Tuska spłynął krwią !!!" to będę zaskoczony. Sam Azrael wielkokrotnie wytykał politykom, czy też blogerom ich obłudę i zakłamanie, więc zastanawiam się, dlaczego Azrael chciał ocenzurować mój ostatni wpis i dlaczego pożegnał się z Salonem ?

    Azraelu przecież o to chodzi w Salonie, żeby pisać niepoprawne (przeważnie politycznie) wpisy. Nie rozumiem, czy ty oczekujesz, żebym milczał i tolerował to, gdy za rządów PO zabija się sędzia, a przyzwalał na twoje kilkutygodniowe ataki i obrazki "św. Barbary" ? Jak pewnie zauważyłeś samo samobójstwo tego sędziego nie jest dla mnie istotne. Miałem nadzieję, że mój wpis da ci do myślenia i zrozumiesz mój przekaz, ale tak się widocznie nie stało. Przykro mi z tego powodu, jeżeli to mój wpis przesądził o tym, że się z nami pożegnałeś ... Czy prawda w oczy kole ?

 

    Zastanów się jeszcze nad powrotem, bo wcale nie jestem dumny z tego (jeżeli to mój wpis przesądził o twoim odejściu z Salonu), że opuściłeś Salon24, bo nie o to chodzi w tego, typu portalach, by wykańczać "konkurencję polityczną", ale o to by po prostu wymieniać się spostrzeżeniami na ważne tematy.

Prixo
O mnie Prixo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka