publicysta publicysta
72
BLOG

Zostałem odznaczony w 100 lecie Niepodległości Rzeczpospolitej

publicysta publicysta Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

image


Z prawdziwą satysfakcją informuję, że w 100 lecie Niepodległej Rzeczpospolitej w listopadzie 2018 Premier RP Mateusz Morawiecki przyznał mi odznaczenie za obronę praw człowieka. 

Informowałem o tym na bieżąco na moim profilu Facebook. Dzisiaj tutaj: na fotografii wojewoda Podkarpacki Ewa Leniart [L] wręcza mi odznaczenie podczas uroczystości 21 maja 2019 w Rzeszowie. 

Dziękuję Panu Premierowi. Dziękuję Władzom Województwa Podkarpackiego za pamięć. 

To dla mnie zaszczyt.    

Jednocześnie przypominam, że jest to moje 2 odznaczenie za walkę o prawa człowieka w PRL: w grudniu 2011 Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego Piotr Całbecki odznaczył mnie za podobną działalność na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego.   


publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości