Zelig-ski Zelig-ski
18
BLOG

O mumiach, gejach, lesbijkach i ludziach śmiertelnych

Zelig-ski Zelig-ski Kultura Obserwuj notkę 0

... O mumiach, gejach, lesbijkach i ludziach śmiertelnych
Gdy w trzeciej części nocy jestem suchą mumią
Przychodzi Pan Ozyrys i puls zmarłym bada
Jak katecheta dzieciom przed pierwszą komunią

A w sercu galopuje cwałem tamponada
Mumie patrzą się tępo w tramwaju
Coś gadają i łapki podają w kościele
A ja ślepy w hipnozie marzę o seraju

W jakimś zimnym i obcym pożyczonym ciele
Pan Ozyrys przychodzi w trzeciej części nocy
Przygotować do śmierci niespokojne dusze
I żyjącym o świcie udzielić pomocy

Żeby zniosły bez szoku codzienne katusze
Przez ciała senne idzie Pan podziemia
Gejów namaszcza jadem trupiej śliny
Mumie lesbijek ukrywa do cienia

Wyciskając z narcyza resztki insuliny
Horus po izbie tortur chodzi jak karbowy
Pan życia w śmierci dogląda czynności
Czy z nas wyjęto mózgi i podroby

By zalać wapnem synapsy litości
Daje mi mumię łaskawie za żonę
Żebym się mógł oswoić z widokiem kościarki
By mnie głaskała po kocim ogonie

Gdy mnie Anubis weźmie do przymiarki
Mumia mnie obejmuje i całuje w usta
Maca po jądrach kostropatą ręką
Stukają kości jak grzechotka pusta

I o miłości kłapie sztuczną szczęką
Wypożyczyła mi księgi od krowy
Bym mógł odczytać nieba tajemnice
Sobie kupiła szczudła i podkowy
A od cielnych jałowic okazałe cyce

Pyłkiem kwiatowym cała wypełniona
Pszczoły zrobiły ulik i brzęczą w jej uchu
Leży trupkami błota zapłodniona
A ja łapię motyle w jej rozdętym brzuchu

Studiuję jej wnętrzności, święty penis byka
Pajęcze nogi, owadzie odwłoki
Habilituje mnie na nieboszczyka
I płynie w ciemność przez czarne obłoki

Pan świata mnie przydusza swą sokolą łapą
Wśród mumii, które leża obrzygane śluzem
W sennej malignie onirycznie chrapią
Z której się nigdy więcej nie obudzę

Zelig-ski
O mnie Zelig-ski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura