przedostatni przedostatni
123
BLOG

Konstytucja. Do Pezydenta, Pana Andrzeja Dudy

przedostatni przedostatni Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 5
Szanowny Panie Prezydencie, Sen z powiek spędza mi Pański pomysł pytania mnie o Konstytucje. Przyznam Panu, że w sprawie Kostytucji posiadam - jak to się na "dzień dzisiejszy" mówi - zero kompetncji. A co nieznający się na Konstytucji ludzieńkowie ptrafią z nią nawyprawiać boleśnie pokazały ostatnie dwa lata. Swoim pomysłem stawia Pan mnie i miliony Polaków w bardzo niezręcznej sytuacji. Równie dobrze mógłby Pan oglosić referendum na temat onkologii na przykład. Mogłoby się okazać, że suweren za najlepsze na raka uznałby rosół, bigos i kiszone ogórki oczywiście. Czy zapomnial Pan, że są w Polsce konstytucjinalisci. Może warto ich spytać ? Panskie przemówienie z trzecigo Maja nie pozostawia jednak wątpliwości; najwyraźniej pomysł na referendum tak się Panu spodobał, że w tej sprawie to Pan już nie popuści. Pan jest czy to sie komuś podoba, czy nie głową panstwa i referendum należy potraktować poważnie, chociaz kopmletnie sie do poważnego traktowania nie nadaje. Długo myślałem jak zapomnieć moją monumentalną wręcz niekompetencję i wziąć jednak udział w debacie.Jestem gotów, wiedziony obawatelskim poczuciem obowiązku rzucić się w otchlanie internetu i z bólem zobyć internetową wiedzę o Konstytucji. To musi wystarczyć i mnie i Panu i milionom Polaków Panie Prezydencie. Jak wyjdzie Bigos pomyślimy dalej. Jestem gotów Panie Prezydencie, pod jednym jednak warunkiem. Pan mnie pyta, to mam też z pewnoscia prawo zadac i Panu kilka pytań. Są równie ważne i dotyczą wszystkich Polaków. To pytanie które nie dają spać naszym rodakom i to już od dziecinstwa. Wszystkim Polakom. Dotychczas pozostawały bez odpowiedzi, ale Pan i pańska formacje ma jedyną od wieków okazję zmienic ten męczący suwerena stan rzeczy. Ma Pan ze swoimi kolegami kontrolę nad wszystkimi służbali, urzedami, agentami, szpiegami a nawet nad jak dom publiczną telewizją. Kto jak nie Wy? Liczę na wyczerpujące odpowiedzi. Oto nękajace, jak już wspomniałem miliony rodaków pytania: Kto? Co?, Kogo? Czego?, Komu? Czemu?, Kogo? Co?, Z Kim?, Z Czym ?, O Kim?, O Czym? I najważniejsze; Za ile? Pan, Panie Prezydencie raczy odpowiedzieć - proszę - milionom na te pytania, to nie wiem jak inni, ale ja odpowiem na Pańskie. Pozdrawiam sredecznie Stroskany Obywatel

ludzie kocham was, ale nie wszystkich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka