Infidel. Infidel.
53
BLOG

BLOGMEDIA24 PL; przyczynek do postu

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 16

Zainspirowała mnie dzisiejsza strona główna Blogmedia24.p1 (BM).

Nie chodzi o błąd ortograficzny kalibru byk, czy brak zrozumienia słowa „mir” przez Yarroka, gdyż z kontekstu wiem jakiego słowa brak w słowniku Yarroka. Nie zainspirował mnie także dwuznaczny napis „LEŚ” na słomianym misiu, który może się odnosić do Lecha Kaczyńskiego, ale inne ciekawsze zagadnienie, o którym w wolnym czasie.

 

Tymczasem poniżej print screen z www.blogmedia24.pl - chyba następcy prawnego, niczym SLD po PZPR, nieczynnego portalu www.blog.media.pl

 

 

 

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka