Wawel, E. Osika
Wawel, E. Osika
Przewodnik po Krakowie - Elżbieta Osika Przewodnik po Krakowie - Elżbieta Osika
389
BLOG

Zwiedzanie Krakowa

Przewodnik po Krakowie - Elżbieta Osika Przewodnik po Krakowie - Elżbieta Osika Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Zaczynam pisać ten blog, ponieważ doceniam to, że wychowałam się w naprawdę pięknych stronach, a teraz mieszkam w dawnej stolicy Polski. Na co dzień jako przewodnik pokazuję gościom najpiękniejsze zakątki Krakowa, jednocześnie dowiadując się o swoim mieście i całym świecie coraz więcej. Bardzo pomocne są pytania i komentarze turystów, które często są dla mnie punktem wyjścia do poszukiwania informacji na bardzo różnorodne tematy. Na blogu będę dzieliła się tym, co odkryję zarówno w internecie, jak i w terenie. Mam nadzieję, że zachęci to Państwa do komentowania i do przyjazdu do Krakowa.

Polecam również moją stronę (Przewodnik krakowski), gdzie można znaleźć więcej informacji o mnie i mojej pracy.

Więcej o mnie na stronie Przewodnik po Krakowie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości