PHK1 PHK1
747
BLOG

Graś szczery do bólu

PHK1 PHK1 Polityka Obserwuj notkę 8

Warto przyjrzeć sie tym szczerym słowom Grasia w co chłopcy bawili się zanim nie wydarzyła się katastrofa ? Jakie żarty preferowali skoro mógł członek rzadu pomyśleć, że Tusk żartuje .

Skoro przeszło to przez autoryzację i przez prowadzącego wywiad jako nic nie znaczące zdanie to wiemy coś więcej o tej ekipie.

 

Około 9. zadzwonił premier i powiedział, że coś się stało z samolotem prezydenta. Na początku w to nie uwierzyłem. Pomyślałem nawet, że postanowił zepsuć mi weekend. Zacząłem wydzwaniać do BOR.

Portal tvn24 wypunktował oczywiście niechęć PiSu do Stefana Niesiołowskiego,ale nie to jest w tej informacji dla mnie najważniejsze i kluczowe.

http://www.tvn24.pl/-1,1677307,0,1,gras-pis-nie-chcial-na-pogrzebach-przedstawicieli-po,wiadomosc.html

PHK1
O mnie PHK1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka