quahadi quahadi
171
BLOG

Wybieramy prawdę ponad fakty?

quahadi quahadi Społeczeństwo Obserwuj notkę 12

We choose truth over facts! Joe Biden


Tym radosnym cytatem powinienem rozpocząć jakąś poważną notkę, albo przynajmniej jubileuszową, ale co tam )) są wakacje, sezon ogórkowy w pełni. Pozostaje mi tylko sprytnie powiązać gaworzenie wysoko postawionego amerykańskiego dziadersa (#) z równie absurdalną covidową, rządową statystyką.

image

Ponieważ aktualne dane, w żaden sposób nie zmieniły logiki mojego dowodu ( zobacz ), a nikt nawet nie próbował go obalić (tylko  w komentarzach pojawiły się jakieś niejasne insynuacje),  ponawiam moją tezę:

"Wykres aktywnych przypadków, obrazujący aktualne dane kowidowe z Polski, powinien wyglądać jak odwrócona litera W, z prawym ramieniem pełzającym na poziomie kilku tysięcy, w stronę zbliżających się wakacji. "

Epidemia na chwilę obecną również wyjechała na wakacje, tak jak i  zdrowy rozsądek oraz umiejętności arytmetyczno-logiczne rządowych informatyków. 

Nie mam pomysłu jak długo Min. Zdrowia Niedzielski ma zamiar utrzymywać nas w tej matrixowej rzeczywistości. Nie jestem nawet pewien, czy MZ domyśla się, że zgubiono, w rządowej statystyce, grubo ponad 140 tysięcy ozdrowieńców. Dowód przeprowadziłem w tej notce ( link ) - podaję drugi raz dla wątpiących. 

Statystyczny kabaret, w który wciągnięto WHO, UE, inne kraje oraz polskie społeczeństwo trwa.

Ponieważ moje wyjaśnienie sytuacji (strefa WC-19) nikogo nie przekonało. Stawiam kolejną hipotezę, choć poprzednia też pozostaje w mocy ;-):

rządowy system, raportujący statystykę wyzdrowień i zarażeń wirusem sc-2, został zaatakowany i zhakowany przez nie mającego żadnych oporów wroga PIS-u.

Poniżej fotka z listu gończego opublikowanego  przez NASA (zwinąłem ze strony dailystormer):

image


Jestem przekonany, że posiadanie nowego, silnego wroga, wzmocni i skonsoliduje szeregi rządzącej koalicji, oraz będzie stanowić  kolejny impuls do wzrostu narodowego dobrobytu i powszechnego szczęścia.

Jeżeli, jednak, całość władzy przejmie kosmiczny haker, to pod jego światłym przywództwem (mam nadzieję) kraj nasz będzie zmierzał do światowej dominacji oraz liczącej się pozycji w galaktyce.


Polska, gdyby wziąć pod uwagę niechlubną statystykę  aktualnych przypadków zarażeń sc-2, jest na 13 miejscu w świecie, lol ( link ). W tabelce ze statystyką należy kliknąć "active cases", by spowodować sortowanie rekordów wg. tego parametru. 


Gdzie Wam szukać prawdy? Gdzie znajdziecie fakty? Gdzie i kiedy rząd zgubił realny ogląd sytuacji?

Zacytuję na koniec Joe Biden'a, bowiem to pyszna wypowiedź jest :  "Trump won significantly the last two times", czyli jednak prawda ponad fakty )))

pzdr -q

ps. 

Po cichu liczę na sojusz PIS-u z mocarnym hakerem! - wyobrażając sobie jednocześnie skalę i treść protestów słanych przez opozycję do parlamentu europejskiego, czy TSUE. Może do takiego podwójnego zwycięstwa zmierza nasz rząd?


(#) dziaders:

polityk starszej daty, nie ogarniający skomplikowanych przekonań, zamierzeń i wytoczonych celów, prezentowanych przez młodych, w pełni oszołomionych ulicznych działaczy, którzy wylansowali to określenie,  usiłując wśliznąć się na arenę polityczną od du.y strony 


quahadi
O mnie quahadi

burak, amator, gracz przypadkowy, a czasem skuteczny wygrane rozdanie, to kwestia wiary w zwycięstwo, reszta jest, hihi, tylko zimną logiką i techniką rozgrywki     wyjęte z Waszych komentarzy ;-)   "Stale tam zaglądam. Wciąż w nadziei, że wreszcie coś zrozumiem, nawet błysnę rozwiązaniem....."   "chyba powinienem wnioskować o zbanowanie całego bloga quahadi, bo jest wybitnie niebezpieczny dla zdrowia psychicznego i nawet fizycznego"   "Na oko nie ma problemu" i " ...to mi zasugerował były Mistrz Europy Open. Ale też był zmęczony upałem." "sytuacja jest o tyle prosta, co prawie beznadziejna"   "przy układzie ..., to ciemność widzę... ale jeszcze pomyślę :)"   i to jest właściwe podejście do problemu ;-)     NA TYM BLOGU MOŻESZ PISAĆ I GADAĆ PRAWIE O WSZYSTKIM POD WARUNKIEM: 1/ ŻE PISZESZ  RÓWNIEŻ O BRYDŻU; 2/ ŻE LOGICZNA ARGUMENTACJA JEST WCHŁANIANA     I ANALIZOWANA     PRZEZ TWOJE NIEDOMYTE KOMÓRKI; 3/ ŻE NIE BOISZ SIĘ POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW,   4/ ŻE WIESZ , ŻE JA CZASEM     "LUBIĘ PODYSKUTOWAĆ"     s - spades = piki,   h - hearts = kiery, d - diamonds = kara c - clubs = trefle   Tabela rozkładu kolorów: ku wiecznej chwale Tego barda Tradycja: Quasimodo:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo