Ras Fufu- Lew Salonowy Ras Fufu- Lew Salonowy
256
BLOG

Żyjemy coraz bardziej on-line

Ras Fufu- Lew Salonowy Ras Fufu- Lew Salonowy Technologie Obserwuj notkę 1

Świat się zmienia. Wrażenia na temat filmu "Sala samobójców", polskiego nowego (2011), miejscami śmiesznego gejowskiego internetowo-fejsbukowego emodramatu umieszczałem na żywo na Internecie, w czasie oglądania filmu pisząc z mojej komórki. W wielu witrynach cenię sobie możliwość publikacji przez telefon komórkowy. Tak jest szybciej. Niemal wszystkie wpisy na twitterze napisałem z telefonu komórkowego. Jadąc autobusem zamiast prasy czytam aktualne wydarzenia w Libii z twittera, powoli zabijającego swoją potegą ongiś wszechmocnego Fejs- boga. Na twitterze piszemy do wszystkich zainteresowanych danym tematem, na facebooku docieramy do kilkuset naszych znajomych. 

Żyjemy coraz bardziej on-line. Gdy coś się koło mnie wydarzy- np. spadnie samolot, natychmiast opiszę to w sieci. Dziwi mnie jednak że najbardziej wydajne formy komunikowania się, np. twitter, są w Polsce jeszcze nieznane. W ogóle zmienia się świat, komunikujemy się krótszymi informacjami, a klasyczne media, np. gazety czy telewizje, niemal nie są znane w całych kręgach mocno skomunikowanego społeczeństwa.

Szkoda że Salon24 tych zmian nie zauważa. Pisząc z telefonu, nie można się w tym portalu nawet zalogować na swój profil, przynajmniej na moim telefonie tak to funkcjonuje. Juz niemal nie piszę na S24. Zresztą i tak popełniłbym najwyżej kilkaset znaków wpisu.

Lubię operę i prowadzę witrynę Radiotelewizja.pl Radiotelewizja Promote your Page too

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie