eumenesie eumenesie
136
BLOG

Przekręt Kaczyńskiego

eumenesie eumenesie Polityka Obserwuj notkę 27
Parę osób sugerowało, że obecna ekipa taka uczciwa. No to proszę. Na moim własnym przykładzie.

Parę lat temu udało mi się wykupić mieszkanie. W dużej spółdzielni. W zeszłym roku skończyłem spłacać kredyt. Pieniądze, które wpłaciłem poszły na remonty - ocieplenie budynków, remont klatek, wymiana rur, itp. Miałem prawo liczyć, że kolejne remonty spółdzielnia przeprowadzi z kolejnych wykupów. A gówno.

Złodzieje z PiS ukradli moje pieniądze. Rozdali je "potrzebującym". Orżneli mnie na co najmniej 200 tysięcy.

To ja pierdolę taką uczciwość. To już wolę SLD. Mam nadzieję, że Olek z Bolkiem wrócą do władzy, z czystej złośliwości, żeby idioci, którzy na złodziei z PiS głosowali dostali piany na ustach.
eumenesie
O mnie eumenesie

Nie wycinam notek, pod którymi są komentarze. Mogę natomiast zmienić a nawet znacznie zredukować ich treść. Jest sto tysięcy dusz a jedna ledwie rura żołnierze wychodzą cywilom i rannym się nie uda upps

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka