Rmf
Rmf
Ronin. Ronin.
410
BLOG

Z wierzchu zielony w środku czerwony, czyli rzecz o Premierze Kosiniaku

Ronin. Ronin. PSL Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Nie od dziś wiadomo, a wiedza ta raczej nie jest tajemna, że Polskie Stronnictwo Ludowe jest wymarzonym koalicjantem. Takim koalicjantem marzeń rzec można ...

Choć znam takich, którzy tę zdolność ludowców nazywają polityczną prostytucją ;)

Mnie nieodmiennie chłopy z PSL kojarzą się z arbuzami.

Dlaczego ?

Ponieważ podobnie jak arbuz  są pięknie zieloni z wierzchu, natomiast wewnątrz niezmiennie czerwoni ;)

Ale do rzeczy.

Z pewnym rozbawieniem przyglądałem się ostatnio jak po którymś z sondaży szef ludowców Kosiniak-Kamysz napuszony niczym Paw w rui przyjmował gratulacje jak król elekt, a nie tylko potencjalny kandydat na lidera szerokiej koalicji zupełnie niepotrzebnie zwanej obywatelską.

Wiem. Koleś jest cool. Jak chce to potrafi być uwodzicielski i uroczy. Zupełnie jak na spotkaniu z panią redaktor z bodajże Polsatu...

Powietrze musiało być gęste od feromonów a uwodzicielskie spojrzenie posła zmiękczyłoby nawet kamień.

PR jest. I to wysokiej klasy.

Pomysł na to całe Nowe PSL Kosiniak jakiś ma. Pytanie czy skuteczny.

Bo jak na razie sondaże wyborcze nie są dla ludowców łaskawe.

Balansują na krawędzi progu wyborczego.

I osobiście uważam, że czas już aby wyborcy pozwolili im odpocząć. Tak ze dwie kadencje.

I co ważniejsze. Pogonili cudowne dziecko w osobie Kosiniaka - Kamysz.

Czego się chłopaka czepiłem ktoś zapyta ?

A zwyczajnie go nie lubię.

Drażni mnie jego manieryzm i udawanie kogoś kim nie jest ...

A już do bólu i łez rozbawiło mnie jego pełne politycznej złości wystąpienie podczas debaty o wotum nieufności dla ekipy dobrej zmiany.

No twardziel, fighter i samiec alfa w jednym :)

Ale i nie w tym rzecz nawet.

Ciekawi mnie to, jak Kosiniak wytłumaczy swoim przeważnie wiejskim i przeważnie konserwatywnym wyborcom z których  większość to katolicy, koalicję i sojusz ze zwalczającymi religię katolicką ugrupowaniami Nowackiej czy Scheuring - Wielgus ;)

W roku wyborczym warto podnosić tę kwestię przy każdej okazji wśród wiejskiego elektoratu.

Bo zwyczajnie żal polskich chłopów ...

Gdyby co nie daj Boże wygrało POKO nikt nie obroni naszego rolnictwa i ziemi przed niesprawiedliwością europejskiego dyktatu ...

I jeszcze zwyczajnie żal mi Witosa.

Chłop musi wirować w grobie patrząc na to co wyprawia Władysław Kosiniak-Kamysz.

Charyzmatyczny lider POKO ..


Ronin.


Ronin.
O mnie Ronin.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka