rosemann rosemann
878
BLOG

Remanent na Nowy Rok

rosemann rosemann Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Dobrze jest kończyć rok czymś pożytecznym i zaczynać kolejny od dobrych informacji. Tak jak obiecałem i tak, jak zawsze dotąd, zakończeniem corocznego ujawnienia się Mikołajów będzie podsumowanie i podziękowanie wszystkim, którzy przyłożyli ręki albo i obu rąk by się znów udało. A udało się, o czym jakiś czas temu informowałem.

Na początek Renka i KaZet, którzy najwięcej przy sprawie się nachodzili, napracowali. Obok nich Krzysiek Leski, który wraz z nimi zamawiał prezenty, odbierał przesyłki i który jest autorem fotorelacji.

Oczywiście Mikołaje w kolejności, w jakiej pojawili się na liście: Sly.T, KISIO, PYZOL, Y.GREK, Torpeda Wulkaniczna, Kwadrans, ProvoCatio, Pan Wojciech, Divina Rustica, Laenia, Centuś Krakowski, Maszoperia, Justa, Górnik z KWK Zofiówka, LChlip, Weronka, Ksantypa, Pan Bogdan,Pan. Leszek,kolejny Pan Wojciech, Pan Sławomir. Ponadto podziękowania dla Pana Marcina, który w odpowiedzi na zapytanie o gry, umieszczone na Twitterze przysłał gry na PS2, dla sklepu Presto - za przekazanie dodatkowego gratisu dla dziecka oraz pozostałych sklepów, które ze zrozumieniem podeszły do Mikołaja i szybko realizowały przesyłki:).

Jak pisze Renka „mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam”. A ja mam nadzieję, że nawet jeśli ktoś nam w zamieszaniu się zgubił, wybaczy.

Dzięki dla Bogny Janke i Redakcji Salonu 24 za pomoc w propagowaniu akcji. Dla Czarka Krysztopy i Blogpubliki oraz dla Redaktorów Blog-n-Roll-a za to samo.

Dziękuję i polecam się na przyszłość.

Zobacz galerię zdjęć:

Wszystkie zdjęcia autorstwa Krzysztofa Leskiego
rosemann
O mnie rosemann

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości