Toffus Toffus
27
BLOG

Przeminęło z wiatrem...

Toffus Toffus Polityka Obserwuj notkę 0

Czekam niecierpliwie na premiera i jego podsumowanie 100 dni, ktore przeminęły z wiatrem. Mam nadzieję, że będzie to podsumowanie krótsze, niż sejmowe expose, ale bardziej treściwe i konkretne. Ciekaw jestem co powie o pracy rządu i sejmu, jak skomentuje ilości nowych ustaw, poprawek i zmian prawodawczych, które miały i mają zmienić Polskę, zgodnie z hasłami przedwyborczymi. Jaki jest konkretny już plan i w jakim stopniu jest realizowany.

Co nam powie premier o osiągnięciach polityki zagranicznej, bo jedyne czego się dowiedziałem z mediów to to, że mięsa do Rosji nadal nie sprzedajemy poza śladowymi ilościami, gazociąg przez Polskę zamiast pod Bałtykiem nie ma szans, Rosja wycelowuje na nas rakiety - juz oficjalnie i z pompą, tarcza może i będzie, ale do końca nie wiadomo, w Davos jakoś też nas nie było, chociaż w ubiegłym roku było to niezmiernie ważne aby być... Którego kandydata popieramy np w wyborach w USA ? Przed naszymi wyborami cała Europa popierała dzisiejszego premiera... Putin nam grzozi, bo jak mówi  nie ma wyjścia, ale ciekaw jestem w jakim charakterze został zaproszony na wizytę w Polsce. Jako konsultant ? Do spraw obronnych czy prywatyzacyjnych ?

Jestem niecierpliwy, bo 100 dni to praktycznie juz wiecej niż 1/8 czasu, przez który rządzili poprzednicy, inflacja rośnie, gospodarka zwalnia, rolnicy protestują, lekarze i nauczyciele nie przestali, a my dalej nie wiemy dokładnie jaki jest ten 'master-plan'. Dokąd prowadzisz wodzu ?

 

Toffus
O mnie Toffus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka