Safka Safka
1411
BLOG

Do Coryllusa, przeprosiny

Safka Safka Kultura Obserwuj notkę 67

 Szanowny Panie,
Dopiero teraz zapoznałem się z treścią maila wysłanego PW do Pana wczoraj w nocy, a także z Pańskim wpisem na m.in. tego maila temat.
Jak się Pan pewnie już domyśla, nie pamiętałem, że go wysłałem, a niepamięć ta jest skutkiem poważnego nadużycia alkoholu. Prawdę mówiąc nadal jeszcze nie doszedłem całkiem do siebie po tej imprezie.
Nie ukrywałem nigdy mojej niechęci do prezentowanych przez Pana treści, ale proszę mi wierzyć, że niechęć ta ogranicza się do przestrzeni blogowej. Nie życzę śmierci ani Panu, ani nikomu z Pańskiej rodziny. Sam się dziwię wulgarnej formie i agresywnej treści tego maila.
Prawdopodobnie krótko po wysłaniu maila usunąłem wszystkie wpisy i komentarze na tym blogu. Tego, w odróżnieniu od maila do Pana, nie żałuję. Przygodę blogową traktuję jako epizod zamknięty tym oto wpisem.
Proszę o przyjęcie serdecznych przeprosin.
Safka

Safka
O mnie Safka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura