sof0kles sof0kles
52
BLOG

Premier znów kłamie!

sof0kles sof0kles Polityka Obserwuj notkę 4

 Premier Jarosław Kaczyński znowu wrócił do swoich dawnych praktyk polegających na publicznym kłamstwie. Podczas środowej konferencji publicznie nazwał posła Szejnfelda "obrońcą układu".

 —  Pan Szejnfeld nie kwestionował III RP, systemu, dzięki któremu pan Kluska znalazł się w więzieniu. Pan Szejnfeld broni układu — uderzył premier.

Co na to Adam Szejnfeld?

Jak premier ma czelność tak kłamać publicznie? Osobiście wystosowałem do rządu Millera interpelację poselską i dezyderat komisji sejmowej, w których domagałem się wskazania i ukarania winnych krzywdy pana Kluski. On sam potem dziękował mi za to. Wypowiedź premiera odbieram z ubolewaniem i rozczarowaniem — mówi poseł Szejnfeld.

Sprawdziłem to. Rzeczywiście pan Szenfeld napisał taką interpelację:

http://ks.sejm.gov.pl:8009/iz4/i-tresc/i8837-1.htm 

sof0kles
O mnie sof0kles

Motto: W walce na śmierć i życie chcę zawsze wykorzystać wszelką broń, jaką posiadam - niepoważna byłaby śmierć z bronią przypiętą do pasa.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka